خبرگزاری کار ایران

مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی؛

حضور مسئولان فدراسیون جهانی والیبال در کیش

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۶۳

نمایندگان و مسئولان فدراسیون جهانی والیبال به جزیره کیش آمده‌اند تا در دومین دوره تور جهانی والیبال که از امروز در ایران برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، دومین دوره رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی، به میزبانی ایران، از امروز در جزیره کیش آغاز می‌شود.

این مسابقات که با عنوان میکاکاپ و در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار می شود ، امسال هم میهمانان و ناظران ویژه‌ای دارد. ایلیا ولودارسکی روسیه‌ای، همانند سال گذشته نظارت فنی مسابقات را به نمایندگی از فدراسیون جهانی والیبال بر عهده خواهد داشت. همچنین راحله احدپور هم به عنوان  ناظر  FIVB در جزیره کیش حضور دارد.

آنجلو اسکیو، رئیس والیبال ساحلی فدراسیون جهانی یکی دیگر از اعضای فدراسیون جهانی است که برای حضور در مسابقات تور جهانی میکا کاپ به ایران سفر کرده است.

هینز شومی، اهل کشور سوییس ،  سر داور و سرپرست داوران در این تورنمنت است. آنا توماس، مدیر خبری  و اولیور وینیستوئرفر مسئول شبکه های اجتماعی FIVBدر مسابقات تور جهانی امسال حضور دارند. پراچونگ کیتا فونگفاکتانا ،  عکاس  فدراسیون جهانی هم به ایران سفر کرده است تا پوشش تصویری این مسابقات را  انجام دهد.  ریچارد مسئول ارتباطات فدراسیون جهانی هم دیگر میهمان ویژه این رقابت‌هاست.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از  27 بهمن آغاز می‌شود و  تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز