خبرگزاری کار ایران

پور غلامی: سرمربی تیم نفت یک اسطوره است

مربی تیم پیکان گفت: علی دایی سرمربی تیم نفت یکی از اسطوره‌های فوتبال و یک جنتلمن است وتیم نفت شگردهایی برای گل زدن دارد که ما سعی می‌کنیم شگردها را در گلزنی مهار کنیم و سپس به گل هم برسیم.

گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی در غیاب مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پیکان گفت: با برد هفته قبل مقابل سپاهان شرایط خوبی داریم. ما تیمی هستیم که دوست داریم پیشرفت کنیم و انگیزه پیشرفت در تیم ما وجود دارد. تیمی داریم که بازیکنان باتجربه در کنار جوانان تیمی منسجم را تشکیل داده‌اند و با این شرایط برای کسب سه امتیاز مصمم هستیم.

 وی افزود: در دیدار هفته گذشته که مقابل سپاهان پیروز شدیم موجب شد تیم ما شکل خوبی بگیرد، زیرا تیمی هستیم که به دنبال پیشرفت و موفقیت‌های بیشتر در لیگ برتر فوتبال هستیم. بازیکنان با تجربه ما در کنار جوانان تیم گروه خوبی را تشکیل داده اند و مصمم هستیم به رغم حضور علی دایی در تیم نفت، سه امتیاز دیدار فردا را کسب کنیم.

 پور غلامی در پایان در مورد اینکه پیکان آسیایی خواهد شد یا نه،‌گفت: در نیم‌فصل اول انتظاراتی داشتیم که تیم ما از انتظارات‌مان بهتر بود. شرایط جدول و امتیازات بسیار نزدیک است. ما یک بازی 6 امتیازی با تیم نفت داریم امتیاز آنها به تیم ما نزدیک است و امیدوارم پیروز شویم تا گام‌های بلندتری برای ادامه مسابقات برداریم. 

 

 

کد خبر : ۴۵۷۵۰۰