خبرگزاری کار ایران

اعتصاب فردا به پایان می‌رسد؛

جهانبخش: برای حضورم در پرسپولیس، باشگاه صبا تصمیم گیرنده نهایی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۳۴

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتمان در تمرین شرکت نکردیم اما باشگاه امروز قول داد که شرایط درست می‌شود و از فردا در تمرینات حاضر می‌شویم.

امید جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی هیجانی بود و در نیمه اول هم چند موقعیت خوب داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. یک توپ هم فکر می‌کنم از خط دروازه پرسپولیس عبور کرد ولی به هر حال داور این صحنه را گل اعلام نکرد. در نیمه اول هم به نظرم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت. شرایط در نیمه دوم هم طوری شد که عقب کشیدیم و گل بدی هم دریافت کردیم.

وی درباره اعتصاب بازیکنان صبا و عدم حضور در تمرینات عنوان کرد: همگی روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتمان در تمرین شرکت نکردیم اما باشگاه امروز قول داد که شرایط درست می‌شود و از فردا در تمرینات حاضر می‌شویم.

با توجه به شرایط صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بازیکن این تیم اظهار داشت: صبا صددرصد در لیگ ماندنی است و با بازیکن‌هایی که در نیم فصل دوم باشگاه جذب کرده است، امیدوارم شرایطمان خیلی بهتر شود و در مجموع با تلاش بازیکنان در لیگ بمانیم.

جهانبخش درمورد پیشنهاد پرسپولیس به وی گفت: یک سری پیشنهادات وجود دارد و مذاکراتی هم انجام شده ولی باشگاه صبا تصمیم گیرنده نهایی است وطرف حساب من باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز