خبرگزاری کار ایران

چپاروف از استقلال به خوزستان نمی‌رود

در حالی که با توجه به ممنوعیت استقلال از جذب بازیکن، این تیم در جذب سرور چپاروف و آندرانیک تیموریان ناکام مانده، شایعه حضور این ملی‌پوش ازبکستانی در استقلال خوزستان شدت گرفته است.

به گزارش ایلنا ،با این حال مدیر برنامه جباروف در گفت و گویی با خبرنگار ایلنا حضور این بازیکن در استقلال خوزستان را تکذیب کرد .وی اظهار داشت : این بازیکن هیچ مذاکره ای با استقلال خوزستان نداشته است .

احمد پوری گفت : او نه صحبتی با استقلال خوزستان انجام داده و نه صحبتی در ارتباط با بازگشتش به ازبکستان شده است و این صحبت ها فقط در حد شایعه است .

مدیر برنامه این بازیکن در ادامه اعلام کرد : جباروف الان بدون مشکل با استقلال تمرین می کند و هیچ مشکلی وجود ندارد .ما هم منتظر رای نهایی فیفا هستیم تا وضعیت جباروف مشخص شود .

وی در خصوص این که در صورت قطعی شدن این رای جباروف چه تصمیمی می گیرد ، اظهار داشت : هنوز به این موضوع فکر نکرده ایم و امیدواریم این مشکل حل شود.

در حالی که این خبر از سوی مدیربرنامه‌های این بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تکذیب می‌شود، بهمن روشنایی، سرپرست استقلال خوزستان در گفتگویی از تلاش این باشگاه برای این انتقال خبر داد:در صورتی که باشگاه استقلال موافق این انتقال باشد، ما از این موضوع استقبال می کنیم و قدم جباروف روی چشم. جباروف یکی از بهترین بازیکنان آسیاست و می تواند به نماینده ایران در مسابقات آسیایی کمک کند. این اتفاق پیش از این هم افتاده بود ودر لیگ چهاردهم تیم ما برای کمک به استقلال تهران، ایمان مبعلی را به این تیم داده بود تا در مسابقات آسیایی به آنها کمک کند.

 

کد خبر : ۴۵۳۹۶۷