خبرگزاری کار ایران

با حکم فیفا؛

ملوان به لیگ دو سقوط نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۰۷

فیفا با ارسال نامه‌ای با درخواست تجدید نظر باشگاه ملوان در مورد طلب 300هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی موافقت کرده است.

به گزارش ایلنا، فیفا با ارسال نامه‌ای با درخواست تجدید نظر باشگاه ملوان در مورد طلب 300هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی موافقت کرده است.

پیشتر فیفا ملوان را به دلیل بدهکاری به زلاتکوفسکی، بازیکن سابق و مقدونیه‌ای خود، به کسر 6 امتیاز تهدید کرده بود. همچنین فیفا تهدید کرده بود که اگر تا یک ماه بعد هم طلب بازیکن مذکور پرداخت نشود ملوان به یک لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

در همین رابطه، دیروز مسعود رضاییان، مدیر عامل باشگاه ملوان، در مصاحبه‌ای به هواداران خبر داد که فیفا با درخواست ملوان برای تجدید نظر موافقت کرده و جای نگرانی نیست. ظاهراً برگ برنده ملوان برای چانه‌زنی با کمیته انضباطی فیفا حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بوده است. مطابق این حکم ملوان 90هزار دلار به بازیکن خارجی خود بدهکار است.

در زمانی که سهام باشگاه ملوان در اختیار منطقه آزاد انزلی قرار داشت و در دوران مدیرعاملی بهمن صالح نیا و صادق درودگر، بازیکنی به نام زوران زلاتکوفسکی اهل مقدونیه با قراردادی دو ساله به ارزش 300 هزار دلار به این تیم شمالی پیوست و درنهایت بدون تاثیرگذاری مثبت در این تیم و در سال دوم قراردادش که سهام باشگاه به حسین هدایتی منتقل شده بود، از این تیم کنار گذاشته شد و این بازیکن نیز برای دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد که درنهایت فیفا نیز باشگاه ملوان را به پرداخت جریمه 300 هزار دلاری محکوم کرد.

زلاتکوفسکی تنها 300 دقیقه برای ملوان توپ زده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز