خبرگزاری کار ایران

رانیری:‌ می‌دانم که خطر سقوط تیم را تهدید می‌کند اما ما ناامید نمی‌شویم

بی صبرانه منتظر بازی با وستهام هستم تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. باید 100 درصد متمرکز باشیم و برای جنگ واقعی آماده باشیم. ما گرگ هستیم و گرگ‌ها ترسی ندارند.

‌به گزارش ایلنا و به نقل از بی بی سی اسپورت، لستر سیتی قهرمان فصل قبل انگلیس عملکرد ضعیفی در این فصل داشت تا جایی که حتی باید برای سقوط نکردن نگران باشد.

 

کلودیو رانیری درباره وضعیت تیمش که لقب "گرگ‌های فوتبال جزیره" را یدک می‌کشد، گفت‌: هیچ کس از این وضعیت خوشحال نیست. همه ناراحت هستیم. من، مدیران، روسا ، کادرفنی، بازیکنان، تماشاگران و همه کسانی که در کنار ما بودند الان ناراحتند،  ولی خیلی زود باید واکنش نشان دهیم. باید این موضوع را در مستطیل سبز نشان دهیم. بی صبرانه منتظر بازی با وستهام هستم تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. باید 100 درصد متمرکز باشیم و برای جنگ واقعی آماده باشیم. ما گرگ هستیم و گرگ‌ها ترسی ندارند و به دنبال چالش‌های جدید هستند. می‌دانم که خطر سقوط تیم را تهدید می‌کند،  ولی ما ناامید نخواهیم شد.

لسترسیتی در حالی برابر وستهام قرار خواهد گرفت که هفته‌ قبل با شکست دو بر صفر برابر اورتون وضعیت بدی را تجربه کرد. آنها در غیاب ستاره الجزایری خود یعنی ریاض محرز که فصل قبل بهترین بازیکن لیگ جزیره شد، برابر اورتون به میدان رفتند. این بازیکن قرار است در بازی برابر وستهام از ابتدا برای تیم رانیری به میدان برود.

 

 

کد خبر : ۴۴۲۸۸۷