خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: مدیریت استقلال و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد قصد اعمال تغییر در مدیریت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را ندارد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در مجمع پیشکسوتان والیبال ایران اظهار داشت: خوشحالم که در این جمع حاضر هستم و امیدوارم جامعه ورزش بتواند از تجربیات پیشکسوتان استفاده کند. حضور در وزارت ورزش را برای خود یک فرصت طلایی می‌دانم. خوشبختانه پیوند خوبی بین مردم و دولت وجود دارد و مردم چشم امید به دولت دارند. ما هم نیازمند کمک و مساعدت کسانی هستیم که دغدغه رشد و توسعه ورزش و برنامه‌های اجرایی کشور را دارند.

وی ادامه داد: ما نیازمند نظرات همه پیشکسوتان هستیم و وزارت ورزش باید وزارتخانه‌ای باشد که با همه بخش‌های کشور تعامل دارد. من بدون کوچکترین تردیدی برای حضور در این مجمع اعلام آمادگی کردم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیشکسوتان مجموعه‌ای از افرادی هستند که در زندگی ورزشی و غیرورزشی خود موفق بوده‌اند و نقطه قوت کار ما می‌تواند استفاده از تجربیات آنها باشد. تلاش ما این است که از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم و من سازوکار چنین کاری را به همکارانم در وزارت ورزش محول کرده‌ام.

سلطانی‌فر تأکید کرد: از تلاش‌های همکارم دکتر گودرزی در این مدت 3 سال تشکر می‌کنم. ایشان با وجود محدودیت‌های موجود کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند. امیدوارم ادامه دهنده خوبی در دولت تدبیر و امید برای شما باشم.

وی گفت: تلاش ما این است که در ورزش همگانی و قهرمانی دستاوردهای خوبی داشته باشیم، من یادم می‌آید که زمانی کسب یک رتبه آسیایی برای والیبال ما رؤیا بود ولی امروز با برنامه‌ریزی دقیق و جدی جزو 10 تیم برتر جهان هستیم و تیم دوم ما برای کسب سکوهای آسیایی تلاش می‌کند.

سلطانی با اشاره به تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: فعلاً بحثی در مورد اعمال تغییر در این مورد نداریم و سیاست ما تثبیت مدیریت در بخش‌های گوناگون است.

وی در مورد انتخاب داورزنی به‌عنوان یکی از معاونانش گفت: شما از هر کسی این موضوع را شنیده‌اید، بروید از خودش هم جزئیاتش را سؤال کنید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم این روند در سایر رشته‌های هم تسری پیدا کند، همان‌طور که فوتبال هم به موفقیت‌های مناسبی دست پیدا کرده است.

 

کد خبر : ۴۳۱۴۱۹