خبرگزاری کار ایران

علوان‌زاده: اگر بازی هم نکنم از انتخاب پرسپولیس پشیمان نمی‌شوم/ آمادگی بازیکنان‌ در امارات دو برابر شد

بازیکن پرسپولیس اردوی این تیم در امارات را خوب ارزیابی کرد.

احسان علوان‌زاده، بازیکن پرسپولیس در مورد اردوی این تیم  در امارات به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ اردوی امارات برای بازیکنان واقعا خوب بود. از لحاظ فنی، تاکتیکی آماده بودیم و در این اردو آمادگی‌‌مان دو برابر شد. امکاناتی که هم در اردو داشتیم بسیار مناسب بود.

بازیکن جوان پرسپولیس در مورد بازی‌های دوستانه‌ای که این تیم در امارات انجام داد، گفت: ما بدنسازی بسیار سنگینی انجام دادیم و طبیعی بود که با تیم‌های بزرگ بازی نکنیم. در این صورت احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت. تیم‌هایی هم که با آن‌ها بازی کردیم تیم‌های بدی نبودند. در کل کادر فنی و بازیکنان از شرایط این اردو بسیار راضی بودند.

علوان‌زاده در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه زمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد، گفت: اگر در پرسپولیس بازی نکنم باز هم نمی‌گویم پشیمان هستم. به تیمی آمدم که بازی در آن آرزوی خیلی‌ها است. من تمام تلاش را برای تیم انجام می‌دهم و خدا را شکر تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنان هم در شرایط ایده‌آلی دارند.

علوان زاده در پایان در مورد حمایت‌ها ایرانی‌های حاضر در دوبی از پرسپولیس گفت: ایرانی‌های حاضر در دوبی واقعا ما را شرمنده کردند و حمایت خوبی از تیم ما داشتند. جا دارد از همه ‌آن‌ها که ما را حمایت کردند تشکر کنم.

 

 

کد خبر : ۴۲۹۶۷۲