خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صادقی در غرفه ایلنا:

پیشنهاد مالی استقلال بیشتر بود اما ترجیح دادم به تیمم وفادار باشم

هافبک کهنه‌کار لیگ برتر می‌گوید پیشنهاد استقلال بهتر بوده است اما ترجیح داده است به تیمش وفا دار باشد.

ابراهیم صادقی، کاپیتان تیم فوتبال سایپا ضمن بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات در خصوص وضعیت فعلی سایپا گفت: الان وضعیت خوبی داریم. ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم اما  سعی کردیم از تعطیلات، نهایت استفاده را ببریم

وی افزود:  یک بازی مهم در جام حذفی داریم. با یک تیم لیگ برتری بازی داریم. این سال‌ها چون بازیکنان لیگ برتری به لیگ یک رفته‌اند سطح این تیم‌ها بالا آمده است. بیشتر تیم های لیگ برتری در جام حذفی به سختی توانستند تیم‌های لیگ یکی را شکست دهند.

وی در ادامه گفت:  من 17 سال است که در سایپا هستم و با 12 کادرفنی مختلف کار کرده‌ام. به آینده این تیم خوش‌بین هستم. تیم جوان و خوبی داریم. فرکی مربی سختگیری است اما به همه بازیکنان احترام خاصی می‌گذارد.

صادقی در خصوص برنامه آینده فوتبالی‌اش گفت:‌ من سال گذشته هم در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ با مسئولان باشگاه صحبت کردم که اگر من را نمی‌خواهند خداحافظی کنم. در تیم دیگری بازی نمی‌کنم. این فصل هم در هفته‌های پایانی با مسئولان صحبت می‌کنم. اگر تمایلی به تمدید قراردادم نداشته باشند کفش هایم را می‌آویزم. در خصوص مربیگری هم فوق لیسانس تربیت بدنی در مدیریت را دریافت کردم. مدرک C آسیا را هم گرفته ام و در کلاس ‌های بالاتر شرکت‌ خواهم کرد.

هافبک کهنه‌کار سایپا در پایان در خصوص پیشنهاداتی که داشت ولی در سایپا ماندنی شد گفت: من بعد از قهرمانی که با سایپا داشتیم پیشنهادات خیلی خوبی داشتم اما ترجیح دادم در سایپا بمانم. پیشنهادی که استقلال به من داد از نظر مالی بیشتر بود اما ترجیح دادم به تیمم وفادار باشم.

کد خبر : ۴۲۷۵۹۳