خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب در غرفه ایلنا:

مثل ژاپن به فکر جایگاه بهتر در جام جهانی باشیم و دغدغه مان تنها صعود نباشد/ فدراسیون دعواهای بین کی‌روش و منتقدان را کنترل کند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است فدراسیون فوتبال باید بتواند انتقادات کی‌روش و منتقدان علیه یکدیگر را کنترل کند.

بیژن ذوالفقار نسب، کارشناس فوتبال کشورمان ضمن بازدید از غرفه ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: این دیدار برای تیم ملی بسیار حساس است به این لحاظ که با این 3 امتیاز خیالمان از بابت صعود راحت می‌شود. دو سه بازیکن محروم و مصدومند. به عقیده من تیم ملی نباید متکی به دو، سه یا چهار بازیکن باشد. 

وی افزود: تیم ملی ما جوان شده است. بازیکن‌های خوب زیادی داریم که پشت خط تیم ملی هستند و منتظر هستند که به تیم ملی دعوت شوند و همه با  بهترین انگیزه می‌خواهند جایگاه خود را در تیم حفظ کنند. ما در این بازی باید به 3 امتیاز برسیم.

ذوالفقار نسب در خصوص این که عده‌ای ایران را صعود کرده می‌دانند گفت: این تفکر خطرناکی است. هنوز 6 دیدار تا پایان باقی مانده است و باید تا پایان با عزم خیلی خوبی کار را دنبال کنیم. با ارائه یک بازی زیبا،‌ نتایج خوبی را کسب کنیم و به جام جهانی برویم. ما هم باید مثل ژاپن  که اهدافش فراتر از صعود به جام جهانی است باشیم و دغدغه صعود نداشته باشیم. باید به گونه‌ای حرکت کنیم و طوری فکر کنیم و سرمایه گذاری کنیم که اهدافمان مراحل بالاتر در جام جهانی باشد. 

وی در پایان درخصوص انتقادهای تند و تیزی که کی‌روش و منتقدان علیه هم انجام می‌دهند، گفت: رشته فوتبال خیلی مورد توجه مردم است. باید اخلاق در فوتبال حفظ شود. مدیریت این حاشیه‌ها با فدراسیون است که توقع می‌رود فدراسیون این موضوع را کنترل کند.   

کد خبر : ۴۲۷۵۴۸