خبرگزاری کار ایران

معینی: بازی با ژاپن حکم فینال را دارد/ فشار بازی برابر قطر بسیار بالا بود

سرپرست کمیته جوانان گفت: بازیکنان در دیدار برابر قطر بسیار خوب ظاهر شدند و معتقدم این دیدار از فشار بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: تیم ملی جوانان ایران در گروه بسیار سختی قرار داشته و هر کدام از بازی‌هایش، حکم فینال را دارد. در بازی اول که برای هر تیمی سختی خاص خود را دارد، بازیکنان عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته وتوانسته‌اند یک امتیاز این دیدار حساس و سخت را به دست آورند. از دقیقه 49 تیم ایران 10 نفره شد و با توجه به فشار بالای بازی، مسابقه را به تساوی کشاند. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی هم داشتند که متاسفانه از دست دادند.

وی گفت: قطر تیم بسیار خوبی است و هزینه‌های بالایی را برای تیم‌های پایه خود انجام می‌دهد. ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در حد توانمان شرایط آماده سازی تیم ملی را برای حضور در قهرمانی آسیا و کسب جواز جام جهانی مهیا کرده‌ایم.

وی در ادامه درباره دیدار برابر ژاپن گفت: بازی مقابل چشم بادامی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و در واقع نتیجه این بازی تعیین کننده برای حضور در مراحل بالاتر خواهد بود. هر تیمی برای پیروزی و موفقیت در این مسابقات حضور دارد و ما نیز هدفمان کسب بهترین نتیجه و به دست آوردن جواز جام جهانی هستیم. این دیدار برای بازیکنان ما بسیار سخت خواهد بود و تک تک بازیکنان باید با تمرکز بالا و کامل در این دیدار ظاهر شوند.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: مسئولیت بزرگی بر دوش بازیکنان و کادر فنی در بازی برابر ژاپن است  و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در این دیدار به دست آوریم.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۹۷