خبرگزاری کار ایران

مربی تراکتورسازی: امیدوارم رفیعی با تصمیمی که می‌گیرد، آینده‌اش را تضمین کند/ در جریان لغو اردوی مشهد نیستم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی پس از پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بر صدر جدول تکیه زده که خبرهای خوشایندی از اوضاع مالی این تیم به گوش نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند به گونه‌ای که حتی از برگزاری یک اردو در استان دیگر ناتوان است.

چندی پیش نیز امیرقلعه‌نوعی، سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از افزایش مشکلات تراکتورسازی اعلام کرد که مطالبات بازیکنان تیم هنوز پرداخت نشده است.

در همین راستا با سعید الهویی، مربی تراکتورسازی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت این تیم باخبر شویم.

مربی تراکتورسازی با تشریح آخرین وضعیت تمرین تراکتورسازی گفت: تعطیلاتی که به خاطر تیم ملی اتفاق افتاد، باعث شد بتوانیم دوباره تمرینات دوره‌ای خود را آغاز کنیم. بخش اول تمرینات را انجام دادیم. بخش دوم تمرینات که انجام بازی‌های تدارکاتی بود، فقط توانستیم یک بازی دوستانه انجام بدهیم و بنا به دلایلی موفق نشدیم بازی دیگری برگزار کنیم. با همین یک بازی و تمرینات فشرده این هفته، در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف سایپا در تهران خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها همین شرایط را دارند و تنها توانسته‌اند یک بازی دوستانه را برگزار کنند، ما نیز از این شرایط مستثنی نیستیم.

سعید الهویی در خصوص مشکلات مالی این تیم و لغو شدن اردوی مشهد به خاطر نداشتن پول گفت: در جریان اینکه چرا سفر مشهد کنسل شد، نیستم. تصمیمی است که باشگاه گرفته و ما هم به آن احترام می‌گذاریم.

مربی تراکتورسازی ادامه داد: وقتی مدیریت جدید باشگاه را در دست می‌گیرد قطعا به دنبال پرداخت مطالبات امسال است. تیم تراکتورسازی هم مثل خیلی از تیم‌های لیگ برتر ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. ما تاکنون درصدی از قراردادمان را گرفته‌ایم، درصد پایینی نبوده اما هنوز به سطحی که در قرارداد ذکر شده، نرسیده است.

وی در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی، ملی پوش این تیم گفت: من هنوز با رفیعی صحبت نکرده‌ام، منتظر هستیم از اردوی تیم ملی برگردد و تصمیم خود را بگیرد. سروش مانند تمام بازیکنان تمام تمرکزش را بر روی تمرینات می‌گذارد و در مورد جدایی صحبتی نکرده است. امیدوارم رفیعی بعد از اتمام قراردادش تصمیمی بگیرد که آینده‌اش را تضمین کند. 

 

کد خبر : ۴۱۷۷۶۷