خبرگزاری کار ایران

شکوری: هیچ نظمی در برنامه سازمان لیگ نمی‌بینیم/ همه کشورها تیم ملی دارند اما ایران برخلاف آب شنا می‌کند!

مدافع تیم فوتبال سایپا معتقد است برنامه سازمان لیگ بسیار بی نظم است و به ضرر همه تیم ها است.

ابراهیم شکوری، مدافع با تجربه لیگ برتر در خصوص تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این تعطیلی‌ها برای هیچ تیم و بازیکنی خوب نیست. هیچ کجای دنیا به این صورت لیگ را بعد از هر سه بازی،‌ یک ماه تعطیل نمی‌کنند. لیگ ما بر خلاف آب شنا می‌کند. شاهد هیچ نظمی در برنامه لیگ نیستیم. هیچ کشوری در دنیا این چنین نیست. اگر تعطیلی لیگ خوب بود کشورهای دیگر هم همین کار را می‌کردند. همه کشورها هم تیم ملی دارند.

وی افزود: شاید این تعطیلی‌ها در مقاطعی برای بعضی از تیم‌ها بد نباشد اما در مجموع به ضرر همه است.  ما از تعطیلی اول ضرر کردیم اما اکنون از این تعطیلی سود برده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص دو بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 گفت: همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند و همه بازی‌ها سخت است. به نظر من اگر تیم ملی به دنبال صعود است باید از این دو بازی حداقل 4 امتیاز کسب کند.

مدافع تیم فوتبال سایپا در خصوص جام حذفی گفت: ما باتوجه به این که کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به قهرمانی و جام باشگاه‌های آسیا را در جام جذفی داریم، انگیزه بالایی برای قهرمانی داریم. امیدورایم که بتوانیم در جام حذفی به فینال برسیم.

کد خبر : ۴۱۴۴۲۸