خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: حضور برهانی مقابل استقلال خوزستان قطعی نیست

سرپرست تیم پیکان معتقد است تعطیلی مکرر لیگ به تیم پیکان آسیب رسانده و مانع از آماده شدن کامل تیم می‌شود.

محمدرضا طهماسبی، سرپرست پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم ما به مرز آمادگی رسیده و بچه‌های تیم در شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال خوزستان در اهواز به سر می‌برند.

وی بیان داشت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و سرسختی است، قهرمان فصل گذشته بوده و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد، اما ما تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب و هجومی بتوانیم در اهواز نتیجه رضایت‌بخشی بگیریم.

وی در خصوص بازی هفته گذشته با نفت تهران گفت: ما در مقابل نفت بازی خیلی خوبی ارائه کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم و این بدشانسی از ابتدای فصل با ما همراه بوده است.

طهماسبی ادامه داد: ما در هفته اول لیگ داشتیم به وضعیت مطلوبی می‌رسیدیم و در بازی با استقلال بهترین نمایش خود را نشان دادیم، اما متاسفانه لیگ تعطیل شد و بازیکنان و تیم دوباره از شرایط مطلوب خود دور شدند.

سرپرست پیکان با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تیم‌ها است، بیان داشت: تیمی که به شرایط مطلوب خود می‌رسد، اگر بعد از هر 4 هفته بازی، تعطیلی یک ماهه به بازی‌ها بخورد دیگر نمی‌تواند شرایط خود را حفظ کند و آمادگی خود را از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر تعطیلات لیگ کمتر شود، وضعیت تیم ما بهتر می‌شود و هفته به هفته به مرز آمادگی کامل خواهیم رسید و قطعا این موضوع در وضعیت تیم در جدول رده‌بندی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

طهماسبی در خصوص آخرین وضعیت آرش برهانی گفت: وضعیت آرش برهانی هنوز به صورت کامل مشخص نیست اما اگر به بازی برسد فقط می‌تواند ده یا 15 دقیقه برای تیم به میدان برود.

 

کد خبر : ۴۱۱۸۹۰