خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی اسکی چمن استعفا کرد

سید جواد صید پس از عدم کسب نتیجه مطلوب در جام جهانی اسکی چمن ایتالیا از سرمربیگری در تیم ملی استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، سید جواد صید سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن بزرگسالان ایران و سرپرست تیم‌های ملی پس از پایان جام‌جهانی ایتالیا از این سمت‌ها خداحافظی  کرد.

سرمربی سابق تیم ملی اسکی روی چمن ایران در این خصوص گفت: پس از سالها فعالیت در رشته اسکی روی چمن، چه به عنوان ورزشکار و چه در سالهای اخیر به عنوان سرمربی، تصمیم گرفتم از هدایت تیم ملی خداحافظی و عرصه را برای حضور افراد توانمندتر باز کنم.

وی افزود: البته با توجه به علاقه و دغدغه فراوانی که به رشته اسکی روی چمن دارم هر کمکی که بتوانم به این رشته خواهم کرد و از هیچ تلاشی برای پیشرفت اسکی ایران فروگذار نخواهم بود.

صید با بیان اینکه باید شاهد حضور نسل جدید در اسکی روی چمن باشیم، گفت: امیدوارم از این پس شاهد حضور یک نسل جدید و به نوعی پوست اندازی در اسکی روی چمن ایران باشیم. اسکی روی چمن ایران ظرفیت بسیاری برای پیشرفت دارد و باید این ظرفیت را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

سید جواد صید در طول مدت‌ سرمربیگری خود در تیم‌های ملی اسکی روی چمن ایران موفق به کسب چندین مدال و عنوان جهانی  در رقابتهای داخلی شده بود که از جمله آنها می‌توان به مدال طلای جام‌جهانی و رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد.

کد خبر : ۴۰۸۵۲۵