خبرگزاری کار ایران

پورموسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

تماشاگران توقع داشتند منصوریان از آنها عذرخواهی کند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را با سه امتیاز پشت سر گذاشتیم.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد استقلال تهران گفت: واقعا بازی سختی برای هر دو تیم بود و من خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز مهم از این بازی کسب کنیم.

پورموسوی ادامه داد: اولین بازی‌ بود که در ورزشگاه خودمان انجام می‌دادیم و توانستیم با حمایت هواداران سه امتیاز از تیم استقلال تهران که یکی از مدعی‌ها قهرمانی است بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد گرمای هوای خوزستان گفت: وضعیت آب و هوای دیشب بهترین وضعیت طی بیست روز گذشته بود. استقلال در یکی از شب‌های خوب خوزستان به اینجا آمد و بازی کرد. ما هر روز در همین شرایط تمرین می‌کنیم؛ شرایطی که حتی نفس کشیدن در آن سخت است. اگر بازی امشب برگزار می‌شد هر دو تیم کار به مراتب سخت‌تری داشتند.

تماشاگران استقلال خوزستان بارها به علیرضا منصوریان فحاشی کردند؛ پورموسوی در واکنش به این موضوع گفت: این کار واقعا درست نبود و ما هم به هیچ وجه این فحاشی‌ها را تایید نمی‌کنیم. من و کادر فنی به سمت تماشاگران رفتیم و از آنها خواهش کردیم به منصوریان فحاشی نکنند. تماشاگران توقع داشتند منصوریان از آنها عذرخواهی کند. به هر حال فحاشی اصلا کار درستی نیست و امیدوارم در هیچ بازی‌ شاهد آن نباشیم.

پورموسوی در مورد بازی هفته بعد استقلال خوزستان مقابل سپاهان گفت: ما امشب بازی سپاهان را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی مقابل این تیم داشته باشیم. با تمام احترامی که  برای عبداله ویسی قائلم امیدوارم بازی خوبی مقابل سپاهان انجام بدهیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۶۱۱۸