خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ شانزدهم؛

فردا، رونمایی از تیم جدید پروفسور

با انجام چهار بازی، هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با انجام چهار بازی، هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور به پایان می‌رسد و تیم‌ها موقتا جدول لیگ را شکل می‌دهند.

سایپا-پرسپولیس؛ رونمایی از تیم جدید پروفسور

پرسپولیس اولین بازی خود را با سایپای فرکی انجام  می‌دهد؛ جایی که شاگرد و استاد دوباره به هم می‌رسند. هواداران پرسپولیس بدون شک منتظر رونمایی از تیم جدید خود هستند. تیمی که فصل گذشته با همه توانی که داشت نتوانست به عنوان قهرمانی برسد. سرخپوشان در حالی به مصاف سایپا می‌روند که با مصدومیت محمد امین آرام‌طبع مواجه شدند؛ بازیکنی که احتمالا جزو مهره‌های اصلی خط دفاعی برانکو برای این بازی بود. از سوی دیگر حسین فرکی برای اولین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت سایپا می‌نشیند و امیدوار است بازی سخت مقابل پرسپولیس را با سه امتیاز شیرین پشت سر بگذارد تا به نوعی برای تیم‌های دیگر خط‌ و نشان بکشد.

گسترش فولاد تبریز - پیکان؛ میزبانی تبریز‌ی‌ها از با تجربه‌های پیکان

گسترش فولاد تبریز یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات بود. فراز کمالوند بازیکنان خوبی مثل خسوس، پریرا و خلعتبری را به تیم خود اضافه کرد تا نشان دهد گسترش حریف ضعیفی مقابل تیم‌های دیگر نیست. گسترش فولاد تبریز میزبان تیم مجید جلالی است. تیمی که  بازیکنان با تجربه‌ای مثل رحمان احمدی، امیرحسین صادقی و بهادر عبدی را در اختیار دارد. در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم آیا با تجربه‌های پیکان می‌توانند تیم پر مهره گسترش فولاد را شکست دهند یا خیر.

فولاد-ماشین‌سازی؛‌ سلام فولاد به روزهای خوب؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از قهرمانی در لیگ سیزدهم افت زیادی کرد و با جدا شدن اکثر ستاره‌ها و بازیکنان موثر خود، نتوانست موفقیت‌های قبل را تکرار کند. در سال جدید مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا مانند دیگر تیم‌های موفق شهر خوزستان از مربیان و بازیکنان بومی خود استفاده کنند. به همین دلیل سعداوی جانشین اسکوچیچ شد و بازیکنان بومی را جانشین بعضی از بازیکنان فصل گذشته کردند و با جذب چند نفر دیگر، تیم متفاوتی ساختند. حال باید ببینیم این تیم در فصل جدید می‌تواند راه استقلال خوزستان را برود و با بومی سالاری به موفقیت‌های جدید دست پیدا کند؟ البته شاگردان رسول خطیبی هم در پی این هستند که استارت خوبی در لیگ‌ برتر بزنند و با جذب بازیکنان نامداری مثل آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان تلاش می‌کنند پس از اینکه چندین سال از آخرین حضور ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌گذرد، گام‌های بزرگی بردارند. 

سپاهان-پدیده؛ رویای ویسی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان باید به مصاف پدیده مشهد برود. عبداله ویسی که سال گذشته با استقلال خوزستان کار شگفتی انجام داد و به قهرمانی رسید امسال درصدد این است که تیم زردپوش اصفهانی را پس از ناکامی‌های فصل قبل، دوباره در شکل و شمایل یک تیم قدرتمند معرفی کند. ویسی که سابقه پوشیدن لباس این تیم را نیز دارد با کنار گذاشتن بازیکنان پر زرق‌ و برق سپاهان، تیمی کم حاشیه مانند استقلال خوزستان ساخته است و سعی در تکرار موفقیت‌های قبل را دارد. از سوی دیگر تیم فوتبال پدیده مشهد تحت هدایت مهاجری با بازیکنان جدیدی که جذب کرده است قصد دارد تا در سومین حضور لیگ برتری خود، فصل متفاوتی را پشت سر بگذارد.

کد خبر : ۳۹۳۹۶۹