خبرگزاری کار ایران

سرپرست استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر از عنوان قهرمانی‌مان دفاع نکنیم چیزی را از دست نداده‌ایم!

سرپرست تیم استقلال خوزستان می‌گوید نامشخص بودن محل برگزاری بازی این تیم مقابل تراکتورسازی موجب به هم ریختن برنامه‌های آبی‌پوشان شده است.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد نامشخص بودن محل برگزاری بازی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته اول لیگ برتر گفت: با توجه به شرایطی که در تبریز پیش آمده و مشکلاتی که ورزشگاه یادگار امام دارد، وضعیت کمی نامشخص است و هنوز نمی‌دانیم در کدام شهر و چه ورزشگاهی باید به مصاف تراکتور برویم. ما بلیط تبریز را هم تهیه کرده‌ایم و این آمادگی را داریم که برای بازی به آنجا برویم اما از طرفی گفته‌اند به احتمال زیاد بازی در کرج برگزار می‌شود و فعلاً منتظر هستیم ببینیم چه تصمیمی در این مورد گرفته خواهد شد.

او ادامه داد: البته از نظر ما سازمان لیگ در این زمینه تقصیری ندارد و این مشکلی است که در تبریز رخ داده است. اما به هرحال هر چه که هست این موضوع تا حدودی موجب به هم ریختن برنامه‌های ما شده است.

سرپرست تیم استقلال خوزستان در مورد تحمیل هزینه اضافه به این باشگاه نیز اظهار داشت: اگر قرار باشد بازی در کرج برگزار شود باید بلیط تبریز را کنسل کنیم و این کار برای ما هزینه دارد، اما گلایه‌ای نداریم. به هرحال اتفاقی است که رخ داده و کسی را هم مقصر آن نمی‌دانیم. فقط امیدواریم هرچه زودتر تکلیف این بازی مشخص شود تا ما هم بدون مشکل و در زمان مناسب به محل انجام این دیدار سفر کنیم.

روشنایی در پایان در مورد شرایط مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در آستانه شروع فصل جدید مسابقات گفت: شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان برای شروع فصل جدید در آمادگی کامل قرار دارند. خوشبختانه اسکلت اصلی تیم فصل گذشته حفظ شده است و می‌خواهیم باز هم با گرفتن نتایج خوب دل مردم خوزستان را شاد کنیم. می‌دانیم که توقع از تیم ما بالاست و به همین دلیل با همه وجود تلاش خواهیم کرد که موفقیت فصل قبل را باز هم تکرار کنیم. اما حتی اگر در این فصل نتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم هم چیزی از دست نداده‌ایم و به نظرم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۲۰