خبرگزاری کار ایران

سجادی: بعد از کشتی نگاه‌ها به سمت کاراته است

سجادی در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته گفت: کاراته رشته‌ای است که از پتانسیل بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی معاون امور قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به صورت سرزده از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد.

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این بازدید سرزده با حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون گفت‌‌وگو کرد و از او درباره شرایط اردو و تیم ملی کاراته سوالاتی پرسید.

سجادی همچنین از شهرام هروی سرمربی تیم ملی درباره مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های جهانی دانشجویان، لیگ‌های کاراته وان و رقابت‌های قهرمانی جهان پرس‌و‌جو کرد.

وی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: در جریان اتفاقات کاراته هستم، خوشحالم آرامش به کاراته برگشته است. کاراته رشته‌ای است که از پتانسیل بالایی برخوردار است و استعدادهای بزرگی در این ورزش وجود دارند.

سجادی در ادامه، عنوان کرد: سابقه ذهنی من می‌گوید در بازی‌های آسیایی و بحث مدال آوری، پس از کشتی نگاه ها به سمت کاراته بوده است. ملی پوشان از نظر آمادگی در شرایط خوبی هستند. امیدوارم در مراحل بعدی اردو نیز وضعیت تیم ملی مناسب باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: رقابت‌های جهانی بعد از المپیک برگزار می‌شود و ا‌نشاالله کسب نتایج خوب در این مسابقات موجب خوشحالی مردم می‌گردد. ورزشکاران همیشه قدردان مربیان خود باشند زیرا پس پایان دوران قهرمانی خودشان هم در کسوت مربیگری حاضر می شوند.

 

کد خبر : ۳۸۸۷۳۹