خبرگزاری کار ایران

فشار و خستگی در بازی‌های تهران هم تیم ملی را آزار خواهد داد

عطایی: لوزانو در لیگ جهانی به دنبال بهترین ترکیب برای المپیک است

عطایی می‌گوید: تیم ملی ایران نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ جهانی خسته‌تر است.

بهروز عطایی، مربی و کارشناس والیبال در خصوص نتایجی که تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ جهانی کسب کرد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بازی‌های لیگ جهانی امسال به دلیل نزدیکی المپیک کمی متفاوت است. والیبال ایران سال به سال وارد فاز جدیدی می‌شود و رفته رفته شرایط سخت را تجربه می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها به دنبال نتیجه نیست و همانند سایر تیم‌ها به دنبال رسیدن به ترکیب مناسب برای شرکت در المپیک است. با توجه به اینکه لوزانو چند ماه است که به ایران آمده است می‌خواهد با استفاده از این مسابقات بازیکنان ایران را محک بزند. لوزانو تاکنون توانسته چند بازیکن با کیفیت را شناسایی کند که این نشان می‌دهد هدف اول او در لیگ جهانی نتیجه گرفتن نیست.

عطایی در پایان به خستگی بازیکنان تیم ملی ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: هیچ یک از تیم‌های حاضر در لیگ جهانی مانند تیم ایران خسته نیستند. زیرا ما برای مسابقات مقدماتی المپیک و لیگ جهانی مسافت بسیاری را پیموده‌ایم. ولی باقی تیم‌ها در قاره خود مسابقه دادند. این خستگی و فشار در هفته سوم که رقابت‌های لیگ جهانی در ایران برگزار خواهد شد هم تیم ملی را آزار می‌دهد. با این تفاوت که حمایت پرشور هوادارن در سالن آزادی می‌تواند فشارهای روانی که بر بازیکنان تیم ملی وارد شده را کاهش دهند.

 

کد خبر : ۳۸۴۵۶۴