خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید یک مهاجم درجه یک جذب کند

پنجعلی: کی‌روش را درک نمی‌کنم/ حق را به برانکو می‌دهم

محمد پنجعلی درباره نزاع برانکو و کی‌روش واکنش نشان داد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد انتقادهای برانکو نسبت به کی‌روش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خارج از تعصب باید بگویم که من واقعا کی‌روش را درک نمی‌کنم و حق را به برانکو می‌دهم. برانکو تیمش را بسته و بازیکنانش را جذب کرده است، طبیعی است که او بخواهد تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

پنجعلی ادامه داد:‌ تیم ملی ما هم باید مثل همه جای دنیا عمل کند. من تعجب می‌کنم که مربی حرفه‌ای مثل کی‌روش چرا اینکار را انجام داده است. بقیه مربیان به دلیل احترامی که به کی‌روش می‌گذارند اعتراضی نسبت به این موضوع نمی‌کنند. مسلما مربیان دیگر هم از اینکه در این شرایط تمام بازیکنانشان را در اختیار ندارند، ناراحتند.

او گفت: بازیکنان باید در اختیار باشگاه باشند تا مراحل آماده سازی‌شان را به خوبی انجام دهند. ما باید لیگ و باشگاه‌های قدرتمندی داشته باشیم که به تیم ملی کمک کنند. کی‌روش و مربیان باشگاه‌ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند. امیدوارم این مشکل زودتر برطرف شود تا آتش آن دامن باشگاه‌ها و تیم ملی را نگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در اینکه آیا این تیم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده است یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس بازیکنانی را که لازم داشته،جذب کرده است. البته پرسپولیس به یک مهاجم درجه یک هم احتیاج دارد تا جای خالی طارمی را پر کند. به نظر من محسن بنگر می‌توانست در فصل پیش رو تاثیرگذار باشد اما به هر حال باید به تصمیم برانکو احترام گذاشت.

 

کد خبر : ۳۸۲۴۶۲