خبرگزاری کار ایران

واکنش ترابیان به همگروهی ایران با اسپانیا در جام‌جهانی فوتسال

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال معتقد است گروه ایران در جام‌جهانی مشکل‌تر از گروه‌های دیگر است.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد گروه ایران در جام‌جهانی فوتسال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ گروه ما مشکل‌تر از گروه‌های دیگر است و تیم‌های قدرتمندی با ما همگروه شده‌اند. در گروه ‌‌‌‌B فقط تیم روسیه تیم قدرتمندی است و در گروه E آرژانتین کار راحتی مقابل حریفان خود دارد.

ترابیان ادامه داد:‌ اسپانیا تیم قدرتمندی است اما در دوره قبل هم که ما با این تیم همگروه بودیم با کسب نتیجه 2-2 مساوی از این تیم گرفتیم. به نظر من بیشتر از اینکه ما از اسپانیا بترسیم آنها از تیم ما ترس دارند. مراکش هم در سالهای اخیر رشد خوبی داشته است و در آفریقا تیم قدرتمندی محسوب می‌شود. آذربایجان هم تیمی است که از ملیت‌های مختلف بازیکن دارد و پیشرقت خوبی در این سالها داشته است و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد صحبت‌های ناظم‌الشریعه مبنی بر اینکه تیم ملی بازی‌های تدارکاتی نداشته است، گفت:‌ من این صحبت‌ها را نمی‌پسندم، ما تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌های دوستانه انجام دادیم که متاسفانه امکان انجام این بازی‌ها فراهم نشد. الان زمانی است که همه باید برای موفقیت تیم ملی فوتسال تلاش کنیم. ضمن اینکه ما یک تورنمنتی در پیش داریم که تیم مصر و قزاقستان هم در آن حضور دارند و به نوعی این دو بازی برای ما بازی تدارکاتی محسوب می‌شود.

 

 

کد خبر : ۳۷۲۹۹۰