خبرگزاری کار ایران

تیراندازان با استرس تمرین می‌کنند

کوچک‌زاده: اردوی هانوفر به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاد

کوچک‌زاده می‌گوید اگر سفر هانوفر لغو شود تیراندازان، مسابقات و تورنمنت‌های قبل از المپیک را از دست می‌دهند که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

رضا کوچک‌زاده، مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی با اشاره به مشکلاتی که در روزهای منتهی به المپیک گریبان‌گیر ورزش تیراندازی ایران شده است به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و نرسیدن مبلغ مورد نظر از سوی مسئولان وزارت ورزش سفر تیم ملی به هانوفر به تعویق افتاد که این موضوع می‌تواند همه برنامه‌ریزی‌‌های کادر فنی و تیراندازان المپیکی را با چالش بزرگی روبه‌رو کند.

وی ادامه می‌دهد: در اردوی هانوفر قرار بر این بود که تیراندازان هم تمرینات با کیفیتی داشته باشند و هم تجهیزات آنها نوسازی و تعویض شود. ما در بخش تجهیزات با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستم و از چند ماه پیش که اعزامی‌های ما به المپیک مشخص شد برنامه‌ها و لیست تجهیزاتی که باید برای المپیک خریداری شود به مسئولان ارایه دادیم ولی تاکنون بودجه مورد نظر به دست ما نرسیده است که امیدواریم در روزهای آینده با پیگیری‌ فدراسیون تیراندازی این مشکل برطرف شود.

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی می‌افزاید: با لغو سفر تیم ملی تیراندازی به هانوفر استرس زیادی در اردوی تیم ملی حاکم شده که این موضوع خوشایند نیست با توجه به اینکه در ورزش تیراندازی حفظ تمرکز اهمیت بالایی دارد چنین برخی مسایل ما را از رقیبان عقب می‌اندازد و به نوعی ما را از گردونه رقابت‌ها حذف می‌کند. کادر فنی و ورزشکاران با تمام مشکلات و موانع تمرینات خود را انجام می‌دهند ولی با توجه به لغو سفر هانوفر ما مسابقات جهانی و دیگر تورنمنت را از دست خواهیم داد.

کوچک‌زاده با اشاره به رفت‌وآمد مسئولان وزارت ورزش به اردوهای تیم ملی می‌گوید: مسئولان برای بررسی مسائل تیم ملی تیراندازی به اردوها سرکشی می‌کنند و با مشکلات پیش رو کاملا آشنایی دارند و از سوی فدراسیون تیراندازی هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی این مشکلات گفته شده است ولی مشکل اصلی این است که بودجه لازم وجود ندارد.


 

کد خبر : ۳۶۹۵۹۹