خبرگزاری کار ایران

مسئول برگزاری رقابت‌های تکواندوی جام فجر:

مسابقات جام فجر با استانداردهای جهانی برگزار شد/ می‌توانیم بهترین میزبان لقب بگیریم

حسینی می‌گوید همه تیم‌ها از نحوه برگزاری مسابقات و همچنین رفتار ایرانیان و مهمان نوازی آنان رضایت کامل داشتند.

زینال حسینی مسئول برگزای رقابت‌های جام فجر در خصوص نحوی برگزاری این مسابقات به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات جام فجر با توجه به داشتن امتیاز در رنکینگ مسابقات المپیک حساسیت‌های بسیاری را به همراه داشت و همه تیم‌ها با نفرات المپیکی خود در این رقابت شرکت کردند، این خود می‌تواند نشان دهد سطح و کیفیت مسابقات باشد. تیم ملی ایران توانست با رقابت نزدیک در روز پایانی به مقام قهرمانی دست پیدا کند که این رقابت نزدیک تیم‌ها هیجان مسابقات را افزایش داد.

وی ادامه ‌می‌دهد: مسابقات با توجه استاندارد‌های مسابقات جهانی برگزار شد که همه تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کنند از نحوه برگزاری و همچنین رفتار مردم ایران و مهمان نوازی آنها رضایت کامل داشتند باید به این موضوع توجه داشت که ایران با چنین شرایطی می‌تواند حتی میزبان مسابقات جهانی هم باشد. با تکرار برگزاری مسابقات و تورنمنت مختلف در ایران می‌توانیم بهترین میزبان مسابقات تکواندو در آسیا لقب بگیرد.

مسئول برگزاری رقابت‌های جام فجر در پایان می‌گوید : این نوع مسابقات می‌تواند تابلویی برای معرفی فرهنگ و همچنین سطح ورزش تکواندوی ایران باشد و شرایط خوب و امنیت ایران را به جامعه ورزشی جهان نشان دهد. تیم‌های زیادی بعد از این رقابت‌ها با توجه به امکانات و فضای حاکم بر ورزش تکواندو درخواست برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی ایران کردند تا بتوانند برای حضور در المپیک آمادگی لازم را کسب کنند.

کد خبر : ۳۶۹۴۵۲