خبرگزاری کار ایران

تکواندو بین‌المللی اسپانیا؛

مردان المپیکی امروز به میدان می‌روند

سه تکواندوکار تیم ملی ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند تا ساعاتی دیگر در رقابتهای بین المللی اسپانیا به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا ، مردان المپیکی تکواندو بعد از حضور در جام ریاست فدراسیون جهانی که به میزبانی آلمان در شهر «بن» برگزار شد راهی اسپانیا شده و چند روز با تیم ملی این کشور تمرین مشترک در مادرید داشته و سپس راهی شهر کاستلین شدند.

رقابتهای بین المللی آزاد اسپانیا از صبح امروز یکشنبه در همین شهر و در تمامی اوزان دو بخش مردان و زنان برگزار شد که هر سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.

فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست «اوسامه» از مراکش را پیش رو دارد و سپس با برنده دیدار پرتغال و اسپانیا پیکار می کند. در این وزن ۳۱ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۸۷- کیلوگرم مهدی خدابخشی «جو ریل پرز» از اسپانیا را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران مراکش و اسپانیا خواهد رفت. در این وزن ۱۶ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

ضمن اینکه سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در میان ۱۶ تکواندوکار ابتدا «خامه مارتینز» از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس برنده مبارزه اسپانیا و مراکش را پیش رو خواهد داشت.

تیم سه نفره تکواندو برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می شود.

 

کد خبر : ۳۶۲۲۶۷