خبرگزاری کار ایران

یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را بردیم

کاشانی: بازیکنان پرسپولیس باید با قهرمانی به هواداران هدیه بدهند

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل خودشان را باور داشتند حالا ما با اختلاف در صدر جدول بودیم، پرسپولیس نه‌ تنها در ایران بلکه در آسیا هم می تواند نتایج خوبی بگیرد.

جعفر کاشانی، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در مورد بازی روز گذشته این تیم برابر ملوان گفت: بازی دیروز پرسپولیس در انزلی از کیفیت خوبی برخوردار نبود و آنچه فوتبال دوستان انتظار داشتند را برآورده نکرد ولی طبیعتا برای ما نتیجه بازی مهم بود که خوشبختانه توانستیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ را ببریم و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ باقی بمانیم، تمام سعی ما بر این است که همین روند را تا قهرمانی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما فصل را ناهماهنگی‌های زیادی شروع کردیم و در ابتدای فصل نتایج مطلوبی کسب نکردیم، ولی با حمایت‌هایی که از کادر فنی صورت گرفت چه از سوی مسوولین باشگاه و چه از سوی هواداران رفته رفته توانستیم به جایگاه اصلی خودمان در جدول بازگردیم. اگر بازیکنان جوان پرسپولیس از ابتدای فصل خودشان را باور داشتند حالا ما با اختلاف در صدر جدول بودیم، این تیم پرسپولیس نه‌ تنها در ایران بلکه می‌تواند در آسیا هم نتایج خوبی بگیرد، تیم پرسپولیس باید از هوادارانی که تحمل کردند تا تیم از بحران خارج شود تشکر کند و قهرمانی لیگ را به آن‌ها هدیه بدهد.

کاشانی در خصوص بازی دیروز و اعتراض مسوولین و بازیکنان ملوان بندرانزلی به نحو داوری و حاشیه های پیش آمده گفت: متاسفانه این صحبت‌های بعد از بازی دیگر جزیی از فوتبال شده است و هر تیمی که بازی را واگذار می کند چنین اعتراضاتی را انجام می‌دهد، ملوان تیم با ریشه و قدیمی محسوب می‌شود و می‌تواند در کشور تاثیر گذار باشد، مسوولین باید نگاه ویِژه ای به این تیم کنند تا از بحران خارج شود. اما نباید به دلیل یک باخت مسئولین این تیم سعی بر لوث کردن پیروزی حریف بکنند و صحبت‌های اینچنینی مطرح شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص بازی بسیار حساس انتهای هفته پرسپولیس برابر استقلال گفت: دو تیم از نظر امتیازی نزدیک هم هستند و هر دو برای قهرمانی تلاش می کنند سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی است، اما جدا از نتیجه امیدوارم بازی زیبا و تماشگر پسندی را شاهد باشیم و هوادارن از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند.

 

کد خبر : ۳۶۰۲۰۵