خبرگزاری کار ایران

امروز از آن روزهایی بود که خدا به خیلی‌ها تودهنی زد

قلعه‌نویی:جو به گونه ای است که بازیکنان ما دوست دارند در خارج خانه بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید برتری مقابل سپاهان کلیدی برای ورود به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با یک بازی خوب و منطقی هر سه امتیاز دیدار مقابل سپاهان را کسب کنیم. آن‌ها تیم خوبی هستند و برای بسیاری از تیم‌ها مشکل‌ساز شده بودند.

وی ادامه داد: ما در این بازی تنها یک موقعیت به آن‌ها دادیم که آن نیز از طریق اشتباهی بود که خودمان مرتکب شدیم.

قلعه نویی افزود: ما در خانه سوم هستیم و در خارج از خانه در رده سیزدهم قرار داریم. این تعداد هواداری که شعار می‌دهند جز پرشورها به حساب نمی آیند، آنها تراکتورسازی را برای خودشان می‌خواهند. جو به گونه ای است که بازیکنان ما دوست دارند در خارج خانه بازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این بازی مهاجمان موقعیت های لازم را روی دروازه حریف ایجاد کردند و از فورواردهای تیم راضی هستم.

وی درباره فشاری که روی تراکتورسازی وجود دارد گفت: از طرف باشگاه هیچ استرسی به تیم وارد نمی شود و آقای عباسی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. تنها ایراد او این است که باید ارتباط خود را با مطبوعات افزایش دهد. بعضی وقت‌ها خدا با آدم حرف می زند و امروز از آن روزهایی بود که خدا با خیلی ها حرف زد و به خیلی‌ها تودهنی زد.

سرمربی تراکتورسازی درباره شعار هواداران در این بازی گفت: پرشورهای واقعی تراکتور را دوست دارند و این تیم حتی در ژاپن هم طرفدار دارد و امروز یک هوادار ژاپنی در ورزشگاه داشتیم که برای دیدن بازی ما آمده بود. من خیلی از چیزها را می دانم ولی فعلا سکوت می کنم. هنوز که هنوز است بیش از 170 میلیون از تراکتور طلب دارم ولی به خاطر تراکتور به تبریز آمدم تا همراه این تیم به موفقیت برسم. برخی ها فقط به خاطر جایگاه خودشان هر بلایی سر تراکتور می آورند.

وی ادامه داد:‌ باید همه با هم همدل باشیم تا بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم. من هم ادعای چندانی ندارم و یک مربی معمولی هستم. خدا شاهد است که پیشنهادهای بسیار خوبی با قیمت های بالا از سایر تیم‌ها داشتم ولی قسمت بود که به تراکتور بیایم و به این تیم خدمت کنم تا ذهنیت های بدی که علیه من شکل گرفته را درست کنم.

قلعه نویی بیان کرد:‌ من در آن سالی که در تبریز بودم می خواستم قراردادم را تمدید کنم و حتی لیست بازیکنان مدنظرم را نیز به باشگاه ارائه کرده بودم ولی در آن زمان حرف من این بود که نمی‌خواستم تراکتور زنگ تفریح حریفان آسیایی باشد ولی به ما اعلام کردند که حتی هزار تومان هم پول نداریم و باعث شد من از این تیم بروم.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: خدا از آن‌هایی نگذرد که نگذاشتند به اردوی ترکیه برویم و این موضوع باعث شد که سه بازی اول ما پس از تعطیلات در حکم بازی تدارکاتی باشد ولی کم کم به آمادگی مطلوب رسیده ایم و امیدوارم در بازی های بعدی هم موفق باشیم.

 

کد خبر : ۳۴۸۴۱۰