خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: اردن برای کسب گل‌خورده کمتر بازی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۲۳۵

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترام به تیم خوب اردن، آنها در برابر ما برای کسب گل خورده کمتر بازی کردند.

محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری پس از بازی با اردن اظهار داشت: من در مصاحبه قبل از بازی خودم نیز گفته بودم که همیشه بازی اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است و هر چه از بازی گذشت بازیکنان ما نمایش بهتر و روان‌تری از خود به نمایش گذاشتند. ما مطمئنا بازی به بازی بهتر و قویتر هم خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان ما می‌توانستند بیشتر از شش گل هم در این بازی به ثمر برسانند اما استرس و هیجان‌زدگی مختص به بازی‌های اول مانع از گلزنی بیشتر بازیکنان ما شد. ما طوری بازی کردیم که تیم اردن با وجود نفرات خوب دفاعی مجبور به دفاع کردن صرف شد. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران که قبل از بازی ایران، بازی تیم‌های عراق و چین را نیز در ورزشگاه یونیورسال نظاره‌گر بود گفت: تیم عراق در این بازی با هوش خود توانست تیم چین را شکست دهد. قطعا نکاتی از این بازی دیدیم که برای دیدارهای رودر روی ما با آنها کمک خواهد کرد.

گفتنی است دومین دیدار ایران برابر تیم ملی چین در روز جمعه این هفته در ساعت 16:30 به وقت محلی در ورزشگاه یونیورسال تاشکند برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز