خبرگزاری کار ایران

در نشست‌خبری؛

دایی: هدف ما پیروزی مقابل گسترش‌فولاد است/ کوچک‌ترین اشتباه به ما ضربه خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۰۳۸

سرمربی صبای‌قم تاکید کرد که هدف تیمش در دیدار با گسترش‌فولاد کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی است.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست‌خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز گفت: بدون شک بازی سختی در پیش‌ داریم ولی تلاش می‌کنیم 3 امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم بعد از تعطیلات با پیروزی مقابل گسترش فولاد به لیگ برتر برگردیم ولی  بازی در تبریز همیشه سخت بوده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

دایی در ادامه متذکر شد: هدف ما پیروزی مقابل گسترش است چراکه به آینده لیگ بیشتر امیدوار می‌شویم. بدون شک کوچک‌ترین اشتباه به ما ضربه خواهد زد و این مسئله را به بازیکنان گوشزد کردیم تا اشتباهی مرتکب نشویم. اردوی خوبی در کیش و تهران داشتیم و می‌خواهیم با برد به تهران برگردیم.

وی با اشاره به حریف تبریزی هم گفت: گسترش‌فولاد از تیم‌های خوب لیگ برتر است و تماشاگران خوبی هم دارد ولی ما می‌خواهیم بعد از وقفه لیگ با پیروزی از زمین خارج شویم. گسترش‌ فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. آنها حریف و بزرگ و تیم باانگیزه‌ای هستند

سرمربی صبا همچنین متذکر شد: سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل گسترش داشته باشیم چون اهداف بزرگی داریم. امیدواریم بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد باشیم.

دایی با بیان اینکه تبریز بهترین تماشاگران ایران را دارد، افزود: عرق آذری به تبریزی‌ها کمک کرده بهترین باشند. گسترش‌ هم برای کسب نتیجه نیاز به حمایت هوادارانش دارد و تراکتورسازی نیز برای اینکه مدعی باشد مستلزم حمایت مردم تبریز است. همواره برای تبریزی‌ها به خصوص آذری‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره سردی هوای تبریز و تاثیرش روی بازی با گسترش‌‌ گفت: امیدواریم با ارائه نمایش بهتر نسبت به حریف در این هوای سرد پیروزی را از آن خود کنیم.

سرمربی صبا در واکنش به درج نامش بین 48 اسطوره دنیا هم خاطرنشان کرد: در اینباره نظر خاصی ندارم. لطف خدا شامل حال من شده است. مهم این است که نام یک ایرانی بین اسطوره‌ها است. من هیچ‌وقت به خودم فکر نکردم. مهم این است که یک ایرانی در این فهرست حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز