خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال

کارخانه، سرمایه‌دارها را بی‌رقیب نگه داشت/ شهرداری فاتح ماراتن تبریز

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۴۳

شاگردان‌کارخانه در دیداری یک‌طرفه 3 بر صفر آرمان‌اردکان را شکست دادند و شهرداری‌تبریز هم مهمان خود جواهری‌گنبد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار  ورزشی ایلنا، دیدار تیم‌های بانک‌سرمایه و آرمان‌اردکان از هفته نوزدهم لیگ‌برتر والیبال ایران، ساعت 17 امروز با قضاوت امیر کاظمی و مرتضی علائی در سالن خانه والیبال تهران آغاز شد.

شاگردان مصطفی کارخانه مطابق انتظار بازی را بهتر از حریف خود آغاز کردند و دست نخست را با حساب 25 بر 17 به سود خود به پایان بردند. حضور خوب فرهاد ظریف در ترکیب سرمایه و بازی موثر بهنام محمودی و علیرضا موسوی از عوامل برتری بانک سرمایه در این دست بودند.

دست دوم هم ماجرایی مشابه ست نخست داشت. سرمایه‌دارها با سرویس‌های هدف‌دارعادل غلامی، اسپک‌های مهار نشدنی محمودی و دفاع روی تور خوب موسوی و محمد فلاح ابتکارعمل را به دست گرفتند و با حساب 25 بر 18 فاتح دست دوم شدند.

بانک‌سرمایه در ست سوم هم مشکلی نداشت و هرچند اردکانی‌ها بازی بهتری نسبت به دو ست پیش به نمایش گذاشتند اما این میزبان بود که با امتیاز   در این ست هم به پیروزی رسید تا در مجموع سه بر صفر فاتح این دیدار شود.

شاگردان مصطفی کارخانه با این پیروزی به هفدهمین برد خود دست یافتند تا همچنان در صدر لیگ برتر والیبال یکه تازی کنند.

پیروزی دشوار تبریزی‌ها

در دیگر دیدارهای امروز تیم شهرداری تبریز هم از ساعت 17  در سالن اقدمی تبریز میزبان جواهری گنبد بود. دو تیم در این دیدار رقابتی پایاپای به نمایش گذاشتند تا این دیدار به دست پنجم کشیده شود. در نهایت تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد این دیدار را با حساب 3 بر 2 به سود خود تمام کند تا به حرکت خود از میانه جدول به صدر،‌ ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز