خبرگزاری کار ایران

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایلنا:

عده‌ای در باشگاه مخالف سرپرستی من هستند/درباره تیم امید باید تا پایان بازی‌ها صبر کنیم

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره خبر سرپرستی‌اش در تیم استقلال واکنش نشان داد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  ایلنا گفت: در حالی که هیچ صحبتی در مورد سرپرستی استقلال مطرح نکرده‌ام، عده‌ای در باشگاه با حضور من مخالفت کرده‌اند.

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: از یک مقطع زمانی به بعد گمانه زنی‌هایی در مورد حضور من در استقلال شنیده شد در حالی که من هیچ صحبتی در این رابطه نکرده بودم.

او ادامه داد: از طرف باشگاه استقلال هیچ صحبتی با من انجام نشده است و امیدوارم که منصور خان پورحیدری هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آوردند و با قدرت ادامه دهند.

این مربی فوتبال در مورد انتقادهای انجام شده نسبت به تیم ملی امید گفت: معتقدم که نقدهای زیادی به تیم ملی امید وارد است اما فعلا زمان انتقاد نیست، باید تا پایان بازی ها صبر کنیم.

بهتاش فریبا در مورد تاثیر انتقادهای زودهنگام از تیم ملی امید گفت: این انتقادها تاثیرات منفی زیادی در روحیه بازیکنان می‌گذارد و ممکن است عملکرد بازیکنان در بازی های بعدی را تحت تاثیر قرار بدهد.

بهتاش فریبا با بیان اینکه تیم ملی امید ایرادهای فنی دارد، گفت : با همه نقدهایی که به این تیم وارد است شکست دادن تیم ژاپن دور از دسترس نیست و اگر یک بازی منطقی به نمایش بگذاریم می‌توانیم ژاپن را هم شکست بدهیم.

وی با بیان اینکه تیم های پایه ژاپن بسیار قوی هستند، گفت: نباید اشتباهاتی را که در بازی قطر و چین انجام دادیم در بازی ژاپن هم انجام دهیم چون مطمئنا آنها بهترین استفاده را  از این اشتباهات می‌کنند.

 

 

کد خبر : ۳۳۹۵۱۳