خبرگزاری کار ایران

بازی برابر چین

شب سرنوشت ساز تیم امید

تیم ملی امید کشورمان فردا در سومین بازی از مرحله گروهی جام ملتهای آسیا زیر 23 سال و انتخابی المپیک به مصاف چین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی امید کشورمان فردا در حالی سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای زیر 23 سال اسیا و انتخابی المپیک را برابر چین برگزار خواهد کرد که به دلیل شکست 2-1 در برابر قطر در بازی دوم، وضعیت مبهمی برای صعود از گروه خود دارد.

امیدهای ایران در حال حاضر با سه امتیاز و به واسطه تفاضل گل بهتر نسب به سوریه، در رده دوم جدول قرار دارند و جدا از اینکه برای صعود از گروه خود، نیاز به پیروزی در برابر چین دارند، باید نیم نگاهی هم به نتیجه بازی قطر مقابل سوریه داشته باشند تا سرنوشت نهایی صعود از گروه اول برای ملی پوشان کشورمان مشخص شود.

در شرایط فعلی و با نتایج رقم خورده در گروه، می توان شانس صعود تیم امید کشورمان از این گروه را زیاد دانست، اما صعود به عنوان تیم نخست یا دوم مساله ای است که در انتهای بازی های فردا شب مشخص خواهد شد. در صورت صعود تیم امید به عنوان تیم نخست که البته احتمال ضعیفی دارد، باید به مصاف یکی از سه تیم عربستان، کره شمالی و یا تایلند برویم که در این صورت می توان راهی ساده تر را برای تیم امید جهت رسیدن به جمع چهار تیم پایانی متصور بود. اما در صورت صعود به عنوان تیم دوم، باید برای بازی در در مرحله یک چهارم منتظر تیم قدرتمندی مانند ژاپن باشیم که از حالا صعودش به عنوان تیم نخست از گروه دوم را قطعی کرده است.

کد خبر : ۳۳۸۸۲۲