خبرگزاری کار ایران

قراردادم ۱۵۰ هزار تومان است

اخباری: برخی مشکلات باعث جدایی‌ام از سایپا شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۷۱۰

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: امسال به دلیل برخی مشکلات و اینکه می‌خواستم در تیم بزرگتری خودم را محک بزنم از تیم سایپا جدا شدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا اخباری که در برنامه 90 سخن می گفت، درباره جدایی خود از تیم سایپا، گفت: شخصا دوست داشتم در سایپا بمانم و قراردادم را تمدید کنم ولی یکسری مشکلاتی پیش آمد که ترجیح دادم خودم را تیم بزرگتر و مطرح تری آزمایش کنم.

اخباری درباره میزان قراردادش در تیم تراکتورسازی گفت: من ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم. البته مثل تمام سربازان هزینه اسکان و خوراک با خودم نیست. ضمن اینکه برای بردهای تیم پاداش هم می‌گیریم.

وی درباره حضورش در فوتبال و بازی در لیگ برتر اظهار کرد: من از ۱۱ سالگی در تیم سایپا بودم و در تمام رده‌های سنی این باشگاه بازی کردم. زمان سرمربیگری «انگین فیرات» بود که اولین بازی خودم را در لیگ برتر در دیدار با فولاد انجام دادم. بعد مجید جلالی به من اعتماد کرد و به طور ثابت به من بازی داد و در پیشرفت من تاثیر زیادی داشت.

دروازه بان تراکتورسازی از سعید عزیزیان، داود فنایی، دن گاسپار و مربی اوکراینی تراکتورسازی به عنوان مربیان تاثیر گذار در پیشرفت خود نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز