خبرگزاری کار ایران

ترابیان مقابل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال؛

مخالف طرح هیات رئیسه هستم/فوتسال رئیس دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۰۶۹

فوتسال آدم تمام وقت می خواهد و نمی شود یک عضو هیات رئیسه فدراسیون را سرپرست کمیته فوتسال بگذارند. خود لیگ فوتسال 10 نفر آدم می خواهد تا برگزار شود و دلیلی برای این کار وجود ندارد.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم تازه‌ای درباره فوتسال اتخاذ کرده است. تصمیمی که البته باید به تصویب مجمع فدراسیون نیز برسد؛ اینکه یکی از اعضای هیات رئیسه ریاست کمیته فوتسال را نیز همزمان بر عهده داشته باشد. در این باره با عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال ایران همصحبت شدیم.

گفت و گوی عباس ترابیان با خبرنگار ایلنا را می خوانید:

*گویا هیات رئیسه مصوب کرده که یکی از اعضای این هیات همزمان رئیس کمیته فوتسال هم باشد. در این رابطه چه نظری دارید؟

نظری ندارم چون علاقه ای نسبت به آن ندارم. تا حالا مگر تصمیماتی که گرفته اند به ما گفته اند؟ حالا هم نظری ندارم.

*اما شما رئیس کمیته فنی فوتسال هستید؟

شخصا مخالف این طرح هستم.

*چرا؟

چون فوتسال آدم تمام وقت می خواهد و نمی شود یک عضو هیات رئیسه فدراسیون را سرپرست کمیته فوتسال بگذارند. خود لیگ فوتسال 10 نفر آدم می خواهد تا برگزار شود و دلیلی برای این کار وجود ندارد. الان فوتسال رئیس دارد و مسول دارد و زدن این حرفها صحیح نیست چون مشکلی در کمیته فوتسال وجود ندارد و تیم ملی هم کارش را انجام می دهد. یک زمانی بحث معاونت فوتسال در فدراسیون فوتبال بود که آن هم منتفی شد.

*به نظر می رسد در فدراسیون فوتبال به فوتسال بهای لازم داده نمی شود. قبول دارید؟

این قصه بحث الان نیست. فوتسال همیشه اولویت چهارم یا پنجم فدراسیون بوده است. فوتسال نیاز به توجه بیشتری دارد چون فوتسال جایگاه بین المللی بالایی دارد و می تواند مدال آور باشد. المپیک داخل سالن 2018 آرژانتین نزدیک است و اگر می خواهیم مدال بیاوریم باید از الان به این رشته اهمیت بدهیم. فوتسال نیاز به رسیدگی و توجه بیشتری دارد اما فوتبال اصلا اجازه نمی دهد و فوتسال سالیان سال است که زیر چتر فوتبال گم شده است.

*شما از شرایط فوتسال ایران راضی هستید؟

فعلا که اوضاع خوب است و ما در کمیته فنی رضایت کامل داریم اما اگر اهمیت ندهند فوتسال ما افت می کند و هر چه توجه کمتر باشد افت فوتسال بیشتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز