خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار شد؛

قرعه‌کشی گروه‌دوم فوتبال کارگران کشور در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۸۶۱

قرعه‌کشی گروه‌دوم مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌کارگری، قرعه‌کشی گروه دوم مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور(خوزستان، هرمزگان، لرستان و کرمانشاه) در شهرستان اندیمشک در سالن جلسات شرکت توزیع برق شهرستان اندیمشک برگزار شد.

این مسابقات از عصر امروز سه‌شنبه 26 آبان‌ماه با رقابت تیم‌های آلومینیوم‌المهدی هرمزگان و شرکت پتروشیمی کرمانشاه و همچنین شرکت توزیع‌برق اندیمشک با شرکت صدرفولاد لرستان آغاز شد.

 برنامه ادامه این مسابقات به این شرح است:

پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه

شرکت صدر فولاد لرستان _ شرکت پتروشیمی کرمانشاه، ساعت 13

شرکت توزیع برق اندیمشک - آلومینیوم المهدی هرمزگان، ساعت 15

تمامی مسابقات در استادیوم شهیدسربندی اندیمشک برگزار خواهد شد و تماشای رقابت‌ها برای عموم علاقه مندان رایگان خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور منصور احمدی رییس انجمن فوتبال کارگران کشور، تشت‌زر رییس اداره مسابقات فدراسیون، یدی رییس کمیته داوران کارگران کشور، عباس علوانی رییس هیات ورزشی کارگران استان خوزستان، محمد امین طرفیان رییس انجمن فوتبال کارگران خوزستان، فروغی رییس هیات ورزشی کارگران شهرستان اندیمشک و سرپرستان 4 تیم شرکت‌کننده برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز