خبرگزاری کار ایران

با پایان دوران سربازی؛

فرید کریمی به صبای‌قم برگشت

فرید بهزادی‌کریمی مهاجم سرعتی دوسال گذشته تراکتورسازی که برای گذراندن خدمت‌سربازی به این تیم رفته بود، مجددا به تیم سابق خود بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، فرید بهزادی‌کریمی مهاجم سرعتی صبای‌قم، که در دو فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتبال کشور و به علت گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز رفته بود، پس از اتمام دوران سربازی، به تیم سابق خود صبای قم ملحق شد. 

فرید بهزادی کریمی بعد از یک فصل و ۱۱ هفته بازی در تراکتورسازی تبریز به عنوان بازیکن سرباز دیروز در تمرین این تیم با تونی و بازیکنان تراکتور خداحافظی کرد. 

مسئولان و کادر فنی صبا اجازه ندادند بازیکنشان تا پایان لیگ پانزدهم در تراکتورسازی بماند و حالا دوباره فرید کریمی که دو فصل در صبا بود دوباره در صورت موافقت سازمان لیگ می‌تواند از هفته دوازدهم برای این تیم به میدان برود. 

فرید بهزادی کریمی در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران، بازیکن تیم فوتبال صبای قم بود و با نمایش‌های خوب خود، یکی از بازیکنان اثرگذار تیم به حساب می‌آمد. 

حضور این مهاجم سرعتی، کمک زیادی به علی دایی و تیم صبای قم خواهد کرد تا در این فصل لیگ بر‌تر فوتبال ایران، موفق‌تر ظاهر شود. 

او امروز در تمرین صبا حضور یافت و بعد از توافق با محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست باشگاه و علی دایی قرار شد از فردا در تمرینات شرکت کند.

کد خبر : ۳۲۲۱۲۶