خبرگزاری کار ایران

آشوری در گفت‌وگو با ایلنا؛

سکوت کردم تا کاراته در آرامش باشد/کاندیدای ریاست نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۷۵۷

دبیر سابق فدراسیون کاراته گفت: اگر در این مدت سکوت کردم می خواستم کاراته در آرامش باشد.

محسن آشوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره سکوت خود بعد از عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: هیچگاه درباره نتایج بدست آمده در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار نظری نکردم زیرا دوست نداشتم آرامش کاراته را بر هم بزنم.

وی افزود:من سال‌ها در این فدراسیون بودم و می دانم که حاشیه درست کردن برای یک مجموعه کار درستی نیست، به همین خاطر پس از مسابقات آسیایی هیچ مصاحبه ای انجام ندادم.

آشوری درباره استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته و انتخاب سرپرست جدید گفت: همه یک روز می آیند و یک روز می روند و مهم موفقیت کاراته است.امیدوارم سید حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون کاراته در پیشبرد اهداف فدراسیون موفق باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که گویا ملاقاتی با سرپرست فدراسیون کاراته داشته است، گفت:بله، روز یکشنبه در دفتر طباطبایی حاضر شدم و به ایشان سرپرستی فدراسیون کاراته را تبریک گفتم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای ریاست فدراسیون کاراته نامزد خواهد شد گفت: خیر؛ برنامه ای در این زمینه ندارم.

دبیر سابق فدراسیون کاراته با بیان این مطلب که کاراته جزیی از زندگی اش است، بیان داشت: درست است که فعل و انفعالات خاصی رخ داد تا من از کاراته دور بمانم اما من کاری به گذشته ها ندارم و به آینده نگاه می کنم.

آشوری تصریح کرد: کسی که دلسوز کاراته باشد منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهد و با تصمیمات عجیب و غریب کاراته را به خطر نمی‌اندازد.

وی در مورد جایگاه از دست رفته کاراته ایران در آسیا عنوان کرد: خانواده بزرگ کاراته باید دست به دست هم دهند تا این رشته پر افتخار بار دیگر بر بلندای قهرمانی آسیا تکیه بزند.ما استعدادهای خوبی در کاراته ایران داریم که اگر شرایط برای‌شان مهیا شود می‌توانند هر غیر ممکنی را ممکن سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز