خبرگزاری کار ایران

افشین را به خدا واگذار می‌کنم؛

عربشاهی: شلاق‌خوردنم برای شکایت پیروانی بود نه کس دیگری+ حکم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به خاطر شکایت افشین پیروانی 50 ضربه شلاق خوردم.

سید ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: افشین پیروانی ادعا کرده شلاقی که ضیا عربشاهی خورده مربوط به شکایت من نبوده و شاید مال شکایت شخص دیگری بوده است. آقای پیروانی حکمی که به من ابلاغ شده شماره پرونده دارد و همه چیز کاملا مشخص است و ابلاغ رسمی شده و چطور شما چنین ادعایی دارید؟

وی افزود: من به اجرای احکام رفتم و گفتم با پیروانی تماس بگیرید تا بیاید و حکم شلاق من را اجرا کند و شلاق خوردن من را ببیند. آنجا به من گفتند حکم غیابی است و می‌توانی اعتراض کنی و حتی می‌توانی آن را بخری اما گفتم نه اعتراض دارم و نه می‌خرم فقط با پیروانی تماس بگیرید بیاید و شلاق‌خوردن من را ببیند.

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران متذکر شد: آنها به من گفتند نمی‌توانیم با پیروانی تماس بگیریم و من هم 50 ضربه شلاق را برای شکایتی که پیروانی کرده بود خوردم. من چون پرسپولیسی هستم و به این تیم تعصب دارم به خاطر حرفی که پیروانی زده و گفته عربشاهی به خاطر شکایت شخص دیگری شلاق خورده شکایت نمی‌کنم و اعاده حیثیت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: هیچ کسی به خصوص از خانواده پرسپولیس حق ندارد به پیروانی بی‌احترامی کند. هواداران پرسپولیس به پیروانی بی‌احترامی نکنند چون ما یک خانواده هستیم و در یک خانواده این اتفاقات می‌افتد. اگر به افشین پیروانی بی‌احترامی شود به من بی‌احترامی کرده‌اند. اجازه بدهید به من بی‌احترامی شود اما به بقیه پرسپولیسی‌ها بی‌احترامی نشود. این اتفاقی که افتاده اتفاق قشنگی نیست و آن را تایید نمی‌کنم اما به خاطر شکایت پیروانی شلاق خوردم.

عربشاهی در پایان گفت: پیروانی مدعی شده با خانم من صحبت کرده و دیگر مساله را پیگیری نکرده اما صحبت او با همسر من فقط احوالپرسی بود و اگر پیروانی پیگیری نمی‌کرد که کار به اینجا نمی‌کشید. حالا هم که می‌گوید شلاق‌خوردن من به خاطر پرونده دیگری بوده کار قشنگی نیست. افشین پیروانی فکرش فکر درستی نبوده که به وکیلش بگوید پیگیری کن اما خودش بگوید خبر ندارم. من او را به خدا واگذار کردم اما خواهش می‌کنم کسی به افشین بی‌احترامی نکند.

حکم ضیاء عربشاهی

کد خبر : ۳۱۶۱۵۷