خبرگزاری کار ایران

با هدف طرح مشکلات برگزار شد؛

نشست داورزنی با ملی‌پوشان نوجوان/فراهم شدن حضور بازیکنان در تیم‌های لیگ

عدم حضور تیم نوجوانان در لیگ‌برتر والیبال موجب بروز نگرانی‌هایی از سوی بازیکنان، کادرفنی و مسئولان فدراسیون شد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان که در سال گذشته با نام ارتعاشات صنعتی ایران در لیگ برتر شرکت کرده بودند، امسال به دلیل عدم اجرای تعهدات این باشگاه و انصراف این تیم با پیدا کردن حامی مالی ای به نام مهرام تمرینات خود را از 24 شهریور با دعوت محمد وکیلی آغاز کرد اما با توجه به کناره‌گیری نکردن نماینده زاهدان از لیگ برتر تیم مهرام نتوانست در جمع 12 تیم این رقابت ها جای گیرد.

با توجه به عدم برگزاری مسابقات جوانان آسیا در سال آینده و نبود رویدادی مهم تا یک سال و نیم آینده این امر موجب نگرانی و سئوالاتی برای اعضای تیم ملی نوجوانان شد تا اینکه رئیس فدراسیون والیبال در نشست صمیمی به سئوالات این تیم پاسخ گفت و قول مساعدت جهت برطرف شدن نگرانی های این تیم را داد.

محمدرضا داورزنی با تاکید بر اینکه هدف فدراسیون از حضور تیم ملی والیبال نوجوانان در لیگ برتر حفظ آمادگی و هماهنگی تیمی بازیکنان این تیم است، گفت: هر چند امکان حضور در لیگ‌برتر امسال برای شما فراهم نشد، اما به دنبال حامی مالی خوب هستیم تا در صورت امکان شرایط حضور در لیگ دسته یک را برای تیم نوجوانان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سال آینده مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا نداریم زیرا بر اساس برنامه‌ریزی جدید در سال برگزاری المپیک دیگر این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود، گفت: سعی می‌کنیم با یک برنامه ریزی خوب شرایط را برای حفظ آمادگی بدنی شما مهیا کنیم. در صورت امکان کمک می کنیم تا در تیم های لیگ برتری حضور یابید و یا تلاش خواهیم کرد با جذب یک حامی مالی خوب در لیگ دسته یک شرکت کنید.

در ادامه این نشست بازیکنان ملی پوش نوجوان دیدگاه ها و نظرات خود را برای بهتر شدن وضعیت این تیم با رئیس فدراسیون والیبال درمیان گذاشتند. یکی از دغدغه‌های بازیکنان پرداخت نشدن حق‌الزحمه سال گذشته آنان در تیم ارتعاشات بود که رئیس فدراسیون دستورات لازم برای پیگیری این موضوع را صادر کرد.

تیم والیبال نوجوانان ایران در سال 1393 بدون واگذاری حتی یک ست قهرمان آسیا شد و در سال 94 به عنوان قهرمان آسیا در رقابت‌های جهانی آرژانتین شرکت کرد و موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شد.

کد خبر : ۳۱۴۵۷۳