خبرگزاری کار ایران

یمن ۹۰ دقیقه مقابل ما جنگید؛

خاکپور: کار سختی در فینال مقابل سوریه داریم/ داوری ضعیف بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۰۱

سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: تیم ایران در فینال مسابقات غرب آسیا مقابل سوریه کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور سرمربی تیم امیدا کشورمان در نشست خبری بعد از بازی مقابل یمن گفت: ابتدا به سرمربی و بازیکنان یمن بخاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم. تیم یمن 90 دقیقه مقابل ما جنگید و در حالی که به چند بازیکن خودمان استراحت داده بودیم، تیم حریف بازی را برای ما سخت کرد.

خاکپور افزود: ما نتوانستیم بهترین فوتبال مان را ارائه کنیم و با وجود اینکه دوندگی بالایی داشتیم و سخت جنگیدیم، منطقی بازی نکردیم. اما جنگندگی دو تیم و موقعیت‌هایی که دو تیم خلق کردند، باعث شد تا تماشاگران بازی زیبایی را تماشا کنند.

سرمربی تیم امید با انتقاد از ضعف داوری و تصمیماتی که گرفته شد، اظهار داشت: متاسفانه داورانی که انتخاب شده اند به هیچ وجه در حد مسابقات نیستند و امیدوارم که برای بازی فینال داور با کیفیتی انتخاب شود که تصمیمات عادلانه ای داشته باشد.

خاکپور در پایان به بازی فینال مقابل سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه تیم جنگنده و قدرتمندی است که به لحاظ تاکتیکی نیز کیفیت بالایی دارد و بازی سختی در فینال در پیش داریم. قطعا تیم ما هم برای بازی فینال استراتژی خاصی خواهد داشت و امیدوارم که نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

تیم فوتبال امید ایران موفق شد در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا با نتیجه 2 بر یک از سد یمن بگذرد و راهی فینال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز