خبرگزاری کار ایران

امید به مدال‌آوری وزنه‌برداری در ریو؛

مرادی: وزیر ورزش روی کسب 6 سهمیه تاکید کرد/ تلاش برای حل مشکل سهراب

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۹۳۹

رئیس فدراسیون وزنه برداری پس از ملاقات اعضای هیات رئیسه با وزیر ورزش گفت : دیدار خوبی بود و گزارشی از روند فعالیت کارمان برای کسب سهمیه المپیک ارائه کردیم.

به گزارش ایلنا، علی‌مرادی با تشکر از وزیر ورزش برای توجه به مسائل فدراسیون‌های المپیکی گفت: برای اولین بار هیات رئیسه جدید فدراسیون به اتفاق بنده به دیدار گودرزی رفتیم. وزیر ورزش به ما گفت برای کسب 6 سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آمریکا تلاش کنید و امیدوارم مثل همیشه وزنه برداری، کاروان ورزش ایران را در بازی‌های ریو صاحب مدال کند.

مرادی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای سهراب مرادی و اعلام بازنشستگی وی از طرف مسئولان قبلی فدراسیون وزنه برداری گفت : متاسفانه این کار، وزنه‌برداری  را با مشکل جدی مواجه کرده است و گودرزی به ما تاکید کرد مشکل سهراب مرادی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک حل شود و حتی به من گفت اگر نیاز است با تاماش آیان  رئیس فدراسیون جهانی صحبت کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری از سفر خود به مجارستان و دیدار با تاماش آیان در پایان این ماه خبر داد و گفت : بردن سهراب مرادی به مسابقات جهانی با شرایطی که برای این جوان پیش آورده اند کار مشکلی است ولی ما برای او اقدام کرده ایم و منتظر ویزای او برای سفر به آمریکا هستیم.

مرادی از حمایت وزیر ورزش و جوانان از برنامه استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری خبر داد و گفت : گودرزی از ما خواست در رده‌های سنی با برنامه و استفاده از تجربیات محمد نصیری قهرمان بزرگ ایران حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز