خبرگزاری کار ایران

از سوی الکساندر چیریچ؛

34 بازیکن به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شدند/6 مهر آغاز اردوی واترپلوئیست ها

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۵۶

سرمربی تیم ملی واترپلو اسامی 34 ورزشکار را برای شرکت در اردوی این تیم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله اردوی تیم ملی واترپلو زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی جدید و صربستانی این تیم از دوشنبه ششم مهر آغاز می شود.

چیریچ با مشورت کادرفنی و مدیر فنی تیم های ملی، بازیکنان زیر را برای شرکت در این اردو دعوت کرد:
سجاد عبدی، امید لطف پور، امیرمحمد سجادیان، فرشید شاکری، مهران باقری، میثم سالمی، علی پیروزخواه، عطاالله برخوردی، ارسلان جمالی، محمود غلام نژاد، معین اسماعیل نیا، میلاد نیکوسرشت، امیر تیرافکن، سهیل خادم پیر، امیرحسین برائی، محسن جلیلی، محمدرضا سلیمی، محمدحسین محمدی، سید مهدی عماد، علی خالدی تبار، رضا حق گو، منصور پاکزاد، علی هرمزی، امیر دهداری، امین تیرافکن، امیرحسین خانی، علی سلطانی، رامتین اوسطی، ساسان کوهی، سید سعید میرمهدی، نیما خوشبخت، حامد ملک خانبانان، نیما جمشیدی و مسلم راشدی.    

افرادی که به هر دلیلی نمی توانند در این اردو شرکت کنند باید تا شنبه چهارم مهر دلایل حضور نیافتن خود را به کادر فنی تیم ملی اعلام کنند و در غیر این صورت کمیته انظباطی درباره آن ها تصمیم گیری خواهد کرد.

با توجه به شناخت سرمربی تیم ملی از بازیکنان زیر 20 سال، در مرحله بعدی اردو تعدادی از بازیکنان مورد نظر از این تیم به جمع بزرگسالان اضافه خواهند شد. در طول برگزاری مسابقات لیگ هم کادر فنی تیم ملی تمامی بازیکنان را زیر نظر دارد و در صورت مشاهده بازیکنان شایسته دیگر، به اردو فرا می خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز