خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

آلکنو: مصر ما را تحت‌فشار قرار داد/ شهاتا: تجربه تفاوت اصلی دو تیم بود

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: دیدارهای سختی در شهر تویاما داشتیم اما در کل نتیجه خوبی گرفتیم.

به گزارش ایلنا، ولادیمیر آلکنو در نشست‌خبری بعد از پیروزی شاگردانش برابر مصر افزود: همین که بردیم خوب است. مصر با سرویس‌هایش ما را تحت فشار قرار داد و رقابت را برای ما دشوار کرد. البته این سرویس‌ها برای ما درس خوبی بود. بازی‌های سختی را در این شهر داشتیم که همه را 3 بر صفر بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال مصر نیز در این نشست خبری گفت: بازی امروز برای ما حکم اصلاح تیم و کسب تجربه بیشتر را داشت چون 3 بازی بعدی ما در برابر تونس، ونزوئلا و ایران خواهد بود.

نهاد شهاتا تصریح کرد: می‌دانستیم روسیه تیم قدرتمندی است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. تجربه این بازی را برای آماده‌سازی تیم در دیدارهای دور بعد در توکیو به کار خواهیم گرفت. امروز هم مخصوصاً در ست دوم خوب بازی کردیم. تجربه موجب تفاوت اصلی دو تیم شد. بازیکنان بی تجربه و با تجربه با هم روبرو شدند.

دیمیتری موزرسکی کاپیتان روسیه گفت: دیدار خوبی بود هر چند که عادت نداریم وسط روز بازی کنیم. مصر آماده و روی فرم پا به زمین گذاشت. در ابتدای بازی، کمی شرایط را برای ما سخت کرد اما در کل خوب بازی کردیم.

احمد عبدالهای کاپیتان تیم والیبال مصر نیز هم گفت: تیم ما بهتر از دیروز بازی کرد. تجربه بازیکنان روسی موجب شد تا ست دوم را به سود خود به پایان برسانند. سرویس و دفاع روی تور خوبی را به نمایش گذاشتند و همین امر فرق بین پختگی و خامی است. به هر حال شرایط تیم ما بهتر شده و برای دور بعدی در توکیو آماده‌تر هستیم.

کد خبر : ۳۰۵۹۹۹