خبرگزاری کار ایران

توردوفرانس ۲۰۱۵ از شروع تا پایان؛

پیراهن طلایی بر تن کریس‌فروم انگلیسی

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۷۰۵

توردوفرانس 2015 با مشخص شدن برندگان این رقابت ها و برگزاری جشن قهرمانی در شانزلیزه پاریس به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در بیست و یکمین و آخرین مرحله توردو فرانس 2015 ، کریس فروم رکابزن 30 ساله بریتانیایی توانست برای دومین بار به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

کریس فروم که در پایان مرحله بیستم قهرمانی خود را مسجل کرده بود دیروز موفق شد مسافت 3360 را بازمان کلی 84 ساعت و 46 دقیقه و 14 ثانیه رکاب زند و به مقام قهرمانی یکصدودومین مسابقات دوچرخه سواری جاده معتبر دنیا، توردوفرانس 2015، دست یابد و لباس طلایی این مسابقات را از آن خود کند.

نایرو کوئینتانا از کلمبیا با یک دقیقه و ۱۲ ثانیه زمان بیشتر نایب قهرمان این رقابت ها شد. الخاندرو والورده اسپانیایی هم با ثبت زمان 84 ساعت و پنجاه و یک دقیقه و 39 ثانیه در مکان سوم این رقابت ها ایستاد.

و اما پیراهن سبز (دارنده بیشترین امتیاز) این رقابت ها به پیتر ساگان از اسلواکی با کسب امتیاز 432 و پیراهن خالدار (دارنده بیشترین امتیاز در مسیرهای کوهستانی) به کریس فروم و پیراهن سفید (بهترین رکابزن جوان) به نایرو کوینیتانا از کلمبیا تعلق گرفت.

در بخش تیمی این مسابقات تیم موویستار اول شد. اسکای در رده دوم قرار گرفت و تینکوف ساکسو هم عنوان سوم را کسب کرد.

آندره گرایپل آلمانی و عضو تیم لوتو سودال با زمان ۲:۴۹:۴۱ ساعت دیروز توانست عنوان نخست بیست و یکمین مرحله این رقابت ها را کسب کند. بریان کوکوارد از فرانسه و عضو تیم یوروپکار در رده دوم  و الکساندر کریستوف نروژی از تیم کاتیوشا در رده سوم ایستادند.

رقابت های توردوفرانس 2015 دیروز یکشنبه پس از گذراندن بیست و یک مرحله به پایان رسید. شروع این مسابقات از اوترخت هلند بود و دوچرخه سواران پس از گذر از بلژیک و بلندی های آلپ به فرانسه رسیدند و دیروز رقابت خود را در شانلیزه پاریس به پایان رساندند.

از نکات قابل تامل در مسابقات امسال توردوفرانس تیراندازی پلیس فرانسه به سمت ماشینی بود که می‌خواست از موانع حفاظتی در میدان کونکورد عبور کند. این اتفاق ساعاتی قبل از شروع آخرین دور توردوفرانس افتاد. و اما دیگر حادثه نیز وقوع سانحه در روز سوم این مسابقات بود که به دلیل از دست دادن تعادل یکی از دوچرخه سوران رخ داد و باعث تصادف دوچرخه سواران شد. در پی این حادثه 4 رکابزن به علت شدت جراحات وارد شده  از ادامه حضور در این رقابت ها بازماندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز