خبرگزاری کار ایران

سرباز تیم ملی هستم و تابع مربی؛

نیکخواه‌بهرامی: بهترین‌های آسیا را داریم/ برای المپیکی شدن حریف آسان نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۹۵۷

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه بهترین های آسیا را در اختیار داریم، گفت: پتانسیل بسکتبال ایران قهرمانی آسیاست.

کاپیتان 32 ساله تیم ملی بسکتبال ایران یکی از آماده ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است و در تمرینات از انگیزه بالایی برخودار است. صمد نیکخواه بهرامی با توجه به احتمال حضور در لیگ NBA تمریناتش را پس اتمام مسابقات لیگ حرفه ای با جدیت دنبال کرد.

 نیکخواه بهرامی قبل از ترک تهران و در آستانه اولین دیدار تیم ایران در تورنمنت اطلس چین از آخرین وضعیت تیم ملی با خبرگزاری ایلنا صحبت کرد که در ادامه  می خوانید:

نیکخواه بهرامی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال گفت: خدا را شکر در یک هفته گذشته تمرینات خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم. تمرکز مربیان در هفته ای که پشت سرگذاشتیم روی سیستم های دفاعی و هجومی بود . تعدادی از بازیکنان قبل از اینکه وارد اردوی تیم ملی شوند به صورت انفرادی هم تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته بودند و تیم از نظر بدنی در آمادگی بالایی قرار دارد.

نیکخواه بهرامی درباره آمادگی خودش و این که چه زمانی می تواند به اوج آمادگی بازگردد، اظهار داشت: قبل از شروع اردوهای تیم ملی مرتب در حال تمرین بودم. بازیکنان حرفه‌ای باید همیشه آماده باشند و تمرینات خود را در هر شرایطی پیگیری کنند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره سرمربی جدید و آلمانی تیم ملی و شیوه کار این مربی اظهار داشت: در مورد مربی هیچ صحبتی ندارم و به عنوان یک بازیکن این اجازه را ندارم که درباره مربی ام اظهار نظر کنم. با مربیان زیادی در ایران و حتی خارج از ایران کار کردم و همیشه به این اصل اعتقاد داشتم که ما به عنوان سرباز باید در خدمت مربی و کادر فنی باشیم. در واقع مربی فرمانده یک تیم است و تنها اوست که می تواند در مورد تیم تصمیم گیری کند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره حریفان کشورمان در تورنمنت اطلس چین گفت: تیم‌های بسیار خوبی در این تورنمنت حضور دارند و این تورنمنت می‌تواند تدارک خوبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم باشد. بازی با تیم های چین، ایتالیا و اسلواکی می‌تواند به کادر فنی کمک کند تا شناخت خوبی از ملی پوشان پیدا کند.

بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام پیرامون حریفان ایران در جام ملت‌ها اظهار داشت: باورمن تمام تلاشش را می کند که با تیم ملی نتایج خوبی را در جام ملت‌ها کسب کند. در راه کسب سهمیه المپیک حریف آسان وجود ندارد . باید با تمرکز بالا مقابل حریفان قدرتمند آسیایی به میدان برویم .

وی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت:بسکتبال ایران پتانسیل قهرمانی آسیا در کشور چین را دارد اما تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی مشکلات بسیار زیادی پیش رو دارد.امیدوارم در جام ملت‌های آسیا جام قهرمانی را بالای سر ببریم. ما بازیکنان وظیفه داریم در این این مدت تلاش خودمان را برای پیاده کردن افکار تاکتیکی مربی به کار بگیریم.

نیکخواه یادآور شد: بازیکنان با کیفیتی در اردوی تیم ملی حضور دارند و تعداد آنها در هر پست به سه چهار نفر می رسد. قاطعانه می گویم بهترین های آسیا را در اختیار داریم و خوشبختانه جوانان خوبی هم به ترکیب تیم اضافه شدند که در این مدت تجربه بازی در تیم ملی را به دست آوردند و می توانند در زمان هایی که مربی نیاز داشته باشد بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان یادآور شد : اگر تیم ملی زمان بیشتری در اختیار داشت می توانستیم با یک برنامه‌ریزی بهتر تیم آماده تری را روانه مسابقات کنیم. البته ،برای قهرمانی درست نیست که کمبود زمان را بهانه کنیم . 70 روز زمانی بسیار مناسب برای آماده شدن یک تیم جهت حضور در مسابقات مهمی مانند جام ملت‌های آسیاست و باید برای کسب عنوان قهرمانی با تمام وجود تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز