خبرگزاری کار ایران

در هر ۲ جام مدعی هستیم

نظری: وظیفه ما سنگین‌تر شده/ مقابل منصوری دست و پا بسته نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۸۳۷

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی گفت: امسال وظیفه ما خیلی سنگین‌تر شده است.

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امسال وظیفه ما در تاسیسات‌دریایی سنگین‌تر شده چون در آسیا هم هستیم و به همین دلیل 2 ماه زودتر از بقیه تیم‌ها کار خود را شروع کردیم. بازیکنان خیلی خوبی هم گرفته‌ایم چون کار ما فصل‌جدید خیلی سخت است.

وی افزود: بازی اول ما مقابل مس‌سونگون در تبریز بود که بازی بسیار سخت و نفس‌گیری بود و خدا را شکر که بردیم و لیگ را با پیروزی شروع کردیم. ما 2 بازی سخت دیگر با منصوری و تیم قم داریم که تا قبل از مسابقات آسیایی می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پیدا کنیم.

وی درباره بازی تیمش با شهید منصوری اظهار داشت: منصوری همیشه تیم خوبی بوده و ریشه‌دار است و سال‌هاست مدیران این مجموعه زحمت می‌کشند. آنها محمد طاهری بهترین بازیکن آسیا را هم در اختیار دارند و تماشاگران خیلی‌خوبی هم دارند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تیم خوبی داریم و برای برد به میدان می‌رویم.

نظری در پایان گفت: فصل قبل خیلی سخت قهرمان شدیم چون تیم‌ها به هم نزدیک بودند و ستاره‌ها در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند. امسال هم تیم‌های خیلی‌خوبی در لیگ هستند و ما هم تقویت شده‌ایم. ما هم در 2 جبهه می‌جنگیم و در هر 2 جام مدعی هستیم که البته کار خیلی‌سختی است اما این کار از مجموعه تاسیسات برمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز