خبرگزاری کار ایران

مسابقات بین‌المللی شنا- مجارستان؛

کاپیتان شنای ایران از کسب سهمیه جهانی کازان بازماند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۴۹

جمال چاوشی‌فر کاپیتان تیم ملی شنا از کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان روسیه بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال چاوشی‌فر عصر دیروز در آخرین روز از مسابقات شنای قهرمانی مجارستان ابتدا در نوبت صبح با ثبت زمان 26 ثانیه و 63 صدم ثانیه به عنوان نفر ششم به جمع 16 نفر مرحله نیمه‌نهایی ماده 50 متر کرال پشت راه یافت اما بعد از‌ ظهر با ثبت رکورد 26 ثانیه و 58 صدم ثانیه به عنوان نهم دست یافت و از صعود به فینال بازماند.

به این ترتیب جمال چاوشی‌فر که امید اصلی کشورمان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کازان روسیه بود در ماده تخصصی‌اش از رسیدن به این مهم بازماند.

تیم ملی شنای کشورمان با 3 شناگر شامل جمال چاوشی‌فر ، مهدی انصاری و احمدرضا جلالی در مسابقات بین‌المللی شنای مجارستان شرکت کرده بود که هر 3 شناگر کشورمان نتوانستند در این مسابقات نتایج درخوری کسب کنند تا در نهایت از کسب سهمیه مسابقات جهانی هم بازماندند.

سیزدهمی مهدی‌انصاری در 50 متر قورباغه، یازدهمی جمال چاوشی‌فر در 100 متر کرال‌پشت، هفدهمی چاوشی‌فر در 50 متر پروانه از جمله نتایج تیم 3 نفره اعزامی کشورمان به مجارستان است که هدایت این تیم را خشایار حضرتی برعهده داشت.

فرصت کسب‌سهمیه مسابقات جهانی کازان روسیه 26 تیرماه در مسابقات کرواسی به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز