خبرگزاری کار ایران

ماندن تیم شیرین‌تر از قهرمانی؛

کلاه‌کج: بقای راه‌آهن معجزه بود/ با اقتدار در لیگ‌برتر ماندیم!

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هر روز برای ما یک ماه گذشت و خیلی استرس داشتیم. شب‌ها هم درست نمی‌خوابیدیم. شرایط سختی داشتیم اما با اقتدار در لیگ‌برتر ماندیم

عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: راه‌آهن شرایط خیلی‌خاص و سختی داشت و ماندنش در لیگ‌یک معجزه بود. همه فکر می‌کردند ما 99 درصد می‌افتیم اما در حالی‌که نه امکانات داشتیم و نه پول، همه دست به دست هم دادیم و یک‌دل شدیم تا تیم حفظ شود و خدا را شکر این اتفاق افتاد و در لیگ‌برتر ماندیم.

وی افزود: روزهای خیلی سختی را گذراندیم و خود ما هم نمی‌دانستیم چطور می‌گذرد. هر روز برای ما یک ماه گذشت و خیلی استرس داشتیم. شب‌ها هم درست نمی‌خوابیدیم. شرایط سختی داشتیم اما با اقتدار در لیگ‌برتر ماندیم و این ماندن برای ما از قهرمانی بهتر بود.

وی درباره تاثیر فرهاد کاظمی در بقای راه‌آهن اظهار داشت: آقافرهاد خیلی کمک کرد چون هم دنبال مسائل‌مالی ما بود و هم کار فنی انجام می‌داد و خیلی هم حرص خورد. همه می‌دانند آقا فرهاد به لحاظ فنی خیلی بالا است و اگر هر کسی بود، نمی‌توانست راه‌آهن را نگه دارد. آقافرهاد هم فنی و هم روحی روی ما کار کرد و هر مربی دیگری بود 3 هفته قبل تیم می‌افتاد اما با کاظمی هم روحی بالا بودیم و هم فنی پیشرفت کردیم. انتقاداتی که از ما می‌شد هم باعث شد انگیزه ما بالا برود.

کلاه‌کج در پایان گفت: ماندن ما در لیگ‌برتر به خاطر یک‌دل بودن بچه‌ها بود چون ما هیچ چیزی نداشتیم و فقط خودمان سر تمرین بودیم و کارمان را می‌کردیم. بچه‌های جوان ما حتی پول آژانس هم نداشتند تا سر تمرین بیایند اما با همه این مشکلات ماندیم.

کد خبر : ۲۷۷۵۴۵