خبرگزاری کار ایران

در کوارتر آخر کم آوردیم

حاتمی: صمد خسته بود و استراحت کرد!/ داوری تاثیری در نتیجه نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۵۷۹

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دلیل شکست این تیم‌را اشتباهات بازیکنانش در کوارتر چهارم می‌داند.

به گزارش ایلنا، مهران حاتمی پس از شکست پتروشیمی از مهرام در دومین دیدار پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال گفت:‌ فکر می‌کنم بچه‌های ما در کوارتر آخر کم‌کاری کردند و نتوانستند در حد خودشان ظاهر شوند. امیدوارم در ماهشهر جبران کنیم.

حاتمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کم امتیاز بودن بازی‌ها توضیح داد: به نظرم این موضوع معلول کیفیت دفاع تیم‌هاست. حالا تیم‌ها به خوبی از سبد خود دفاع می‌کنند و همین موضوع باعث شده رقابت‌های بسکتبال کم امتیاز شوند.

وی درباره دیدار آینده پتروشیمی بندرامام و مهرام در ماهشهر گفت: ما 3 کوارتر خیلی خوب کار کردیم اما در وقت چهارم اشتباهاتی داشتیم و امیدوارم در بازی بعدی آن‌ها را تکرار نکنیم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام در باره داوری این دیدار گفت: داوری مشکلی نداشت و خوب بود. فکر نمی‌کنم قضاوت داوران مسابقه، تاثیری در نتیجه بازی امروز داشته باشد.

حاتمی درباره بازی خوب‌ تیم‌اش در کوارتر سوم و تحلیل رفتن این تیم در ادامه بازی اظهار کرد: این ذات بسکتبال است و این ورزش بالا و پایین دارد. اگر علت آن‌را بخواهید باید بگویم، بچه‌های ما در کوارتر چهارم اشتباهات زیادی داشتند.

وی درباره نیمکت‌نشینی صمد نیکخواه بهرامی در کوارتر چهارم، دیگر با زیکن پترو، گفت: صمد خسته بود و استراحت کرد! فکر نمی‌کنم قهر کرده باشد.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز