خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا-کویت؛

ثبت نام جودوکاران ایرانی/ قرعه‌کشی فردا سه‌شنبه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۸۵

تیم ملی جودوی کشورمان که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کویت شده بود روز گذشته اولین تمرین خود را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا روز چهارشنبه به میزبانی کویت در سالن القادسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان که بامداد یکشنبه راهی کشور شده بود در هتل "کونتینتال" استقرار یافت.

بر اساس تصمیم مجید زارعیان سرمربی تیم ملی اولین جلسه تمرین این تیم در سالن تمرین رقابتها برگزار شد و ملی پوشان یک جلسه تمرین سبک را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند.  جلسه دوم تمرین طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری ساعت 12 ظهر امروز آغاز شده است.

آرش میراسماعیلی، مدیر تیم های ملی جودو عصر امروز نسبت به ثبت نام اعضای تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها اقدام خواهد کرد.

طبق برنامه اعلام شده ، ساعت 17 فردا سه‌شنبه،  قرعه‌کشی مسابقات انجام  شده و ملی پوشان کشورمان رقبای خود را خواهند شناخت.

ماریوس ویزر،  رئیس فدراسیون جهانی جودو شب گذشته وارد کویت شد و بلافاصله در جلسه هیئت رئیسه اتحادیه جودو آسیا شرکت کرد.

پس از پایان این جلسه ویزر،  به همراه مسئولان فدراسیون های جودو آسیایی در ضیافت شامی که از سوی "عبیدالعنزی" رئیس کویتی اتحادیه آسیا ترتیب داده شده بود شرکت کرد.

در جلسه هیئت رئیسه، تصمیماتی اتخاذ شد که پس از طرح در کنگره تصویب خواهد شد. جلسه کنگره نیز ساعت 9 صبح امروز آغاز می شود. در کنگره همچنین انتخابات رئیس ، خزانه دار و دبیرکل هم انجام می شود. در جلسه کنگره هم دکتر رستگار و میراسماعیلی از کشورمان حضور خواهند داشت.

اکثر تیم های آسیایی برای حضور در این دوره از رقابت‌ها وارد کویت شده اند. کره جنوبی و ژاپن هم با نفرات اصلی خود روی تاتامی کویت مبارزه می کنند.

"یاماشیتا" قهرمان اسطوره ای ژاپنی ها که به تازگی به عنوان رئیس فدراسیون جودو ژاپن انتخاب شده در کنگره حاضر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز